logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pan Pielęgniarka i Aszdziennik w Radiu Złote Przeboje

  PR 13.09.2019, przeczytano 1176 razy
ilustracjastrzałka

Od weekendu - 7-8 września br. na antenie Radia Złote Przeboje pojawiają się historie Mateusza Sieradzana, znanego jako Pan Pielęgniarka oraz komentarze Marty Nowak z serwisu satyrycznego ASZdziennik. Obu formatów można słuchać w weekendowej audycji "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" nadawanej w godz. 14:00 - 19:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pan-pielegniarka-i-aszdziennik-w-radiu-zlote-przeboje,383962,artykul.html

We wrześniu br. Radio Złote Przeboje rozpoczęło współpracę z serwisem ASZdziennik i Mateuszem Sieradzanem, ratownikiem medycznym z warszawskiego SOR-u, znanym z Facebooka jako Pan Pielęgniarka.
Dzięki temu w audycji weekendowej, "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" Pan Pielęgniarka będzie dzielić ze słuchaczami historiami ze swoich dyżurów, a Marta Nowak z ASZdziennika skomentuje najbardziej absurdalne wydarzenia z mijającego tygodnia.

Audycja "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" jest na antenie w soboty i niedziele od 14:00 do 19:00. Program prowadzi Maciej Jednoralski

Nowości w weekendowej ramówce Radia Złote Przeboje wspiera promocja na antenie stacji, na zloteprzeboje.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764