logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pan Pielęgniarka i Aszdziennik w Radiu Złote Przeboje

  PR 13.09.2019, przeczytano 460 razy
ilustracjastrzałka

Od weekendu - 7-8 września br. na antenie Radia Złote Przeboje pojawiają się historie Mateusza Sieradzana, znanego jako Pan Pielęgniarka oraz komentarze Marty Nowak z serwisu satyrycznego ASZdziennik. Obu formatów można słuchać w weekendowej audycji "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" nadawanej w godz. 14:00 - 19:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pan-pielegniarka-i-aszdziennik-w-radiu-zlote-przeboje,383962,artykul.html

We wrześniu br. Radio Złote Przeboje rozpoczęło współpracę z serwisem ASZdziennik i Mateuszem Sieradzanem, ratownikiem medycznym z warszawskiego SOR-u, znanym z Facebooka jako Pan Pielęgniarka.
Dzięki temu w audycji weekendowej, "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" Pan Pielęgniarka będzie dzielić ze słuchaczami historiami ze swoich dyżurów, a Marta Nowak z ASZdziennika skomentuje najbardziej absurdalne wydarzenia z mijającego tygodnia.

Audycja "Mamy czas w Radiu Złote Przeboje" jest na antenie w soboty i niedziele od 14:00 do 19:00. Program prowadzi Maciej Jednoralski

Nowości w weekendowej ramówce Radia Złote Przeboje wspiera promocja na antenie stacji, na zloteprzeboje.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym...
Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+
W Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP w 2020 roku osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowym kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764