logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pan Zygmunt czeka na ogłoszenie w nowej kampanii reklamowej serwisu OLX.pl

  PR 15.09.2014, przeczytano 3237 razy
ilustracjastrzałka

Największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl startuje z nową kampanią reklamową o charakterze wizerunkowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pan-zygmunt-czeka-na-ogloszenie-w-nowej-kampanii-reklamowej-serwisu-olx.pl,22610,artykul.html

Trzy 30-sekundowe wersje filmowych spotów opowiadają historie osób, które w nagłych życiowych sytuacjach szukają rozwiązań swoich problemów poprzez zakup używanych rzeczy w serwisie OLX.pl. Pełne humoru scenariusze zaskakują pointą, jednak sytuacje które przedstawiają, są jak najbardziej realne i codzienne: poszukiwanie dużych i mocnych głośników, wygodnego wózka na wyprawę z dzieckiem czy roweru na niespodziewaną randkę. Mottem kampanii jest przekaz “Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”.

- Z serwisu OLX.pl korzysta niemal 7 mln* użytkowników miesięcznie. Wciąż jednak jest wiele osób, które nie pamiętają, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym – i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu. Wciąż rosnące  statystyki korzystania z OLX.pl pokazują, że można u nas znaleźć i sprzedać praktycznie wszystko. A mobilna wersja serwisu dostępna na każdym typie telefonu tylko ułatwia efektywne korzystanie – podkreśla Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu OLX.pl.

Kampania rozpoczęła się 15 września br. i potrwa przez 6 tygodni. W pierwszym etapie obejmie telewizję, radio oraz internet. Spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat) oraz w stacjach tematycznych m.in TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, Polsat Kids, TVN mix kids itd. W radio kampania pojawi się m.in na antenie RMF oraz ZET. Szczególnie intensywne działania obejmą internet – na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe, zaś na Onet, o2 czy gazeta.pl – kreacje display.


W drugim etapie kampanii - od października – kampania rozszerzona zostanie o działania outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Reklamy będą obecne na citylightach oraz pojazdach komunikacji miejskiej (zewnętrzne oklejenie tramwajów i autobusów i naklejki na oparciach siedzeń).
 
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Univeral McCann.

Źródło: OLX.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764