Największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl startuje z nową kampanią reklamową o charakterze wizerunkowym.
Trzy 30-sekundowe wersje filmowych spotów opowiadają historie osób, które w nagłych życiowych sytuacjach szukają rozwiązań swoich problemów poprzez zakup używanych rzeczy w serwisie OLX.pl. Pełne humoru scenariusze zaskakują pointą, jednak sytuacje które przedstawiają, są jak najbardziej realne i codzienne: poszukiwanie dużych i mocnych głośników, wygodnego wózka na wyprawę z dzieckiem czy roweru na niespodziewaną randkę. Mottem kampanii jest przekaz “Miliony kupujących czekają na Twoje ogłoszenie”.
- Z serwisu OLX.pl korzysta niemal 7 mln* użytkowników miesięcznie. Wciąż jednak jest wiele osób, które nie pamiętają, że rzeczy im niepotrzebne są potrzebne innym – i to właśnie eksponujemy w naszych reklamach. Chcemy budować świadomość potencjału, jaki każdy ma w zasięgu ręki, w swoim domu czy garażu. Wciąż rosnące statystyki korzystania z OLX.pl pokazują, że można u nas znaleźć i sprzedać praktycznie wszystko. A mobilna wersja serwisu dostępna na każdym typie telefonu tylko ułatwia efektywne korzystanie – podkreśla Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu OLX.pl.
Kampania rozpoczęła się 15 września br. i potrwa przez 6 tygodni. W pierwszym etapie obejmie telewizję, radio oraz internet. Spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat) oraz w stacjach tematycznych m.in TVN24, TVP Seriale, TVP ABC, Polsat Kids, TVN mix kids itd. W radio kampania pojawi się m.in na antenie RMF oraz ZET. Szczególnie intensywne działania obejmą internet – na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe, zaś na Onet, o2 czy gazeta.pl – kreacje display.
W drugim etapie kampanii - od października – kampania rozszerzona zostanie o działania outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Reklamy będą obecne na citylightach oraz pojazdach komunikacji miejskiej (zewnętrzne oklejenie tramwajów i autobusów i naklejki na oparciach siedzeń).
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Univeral McCann.
Źródło: OLX.pl