logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX

  PR 15.04.2024, przeczytano 312 razy
ilustracja

Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-aktualizacja-oprogramowania-aparatu-lumix-s5ii-i-s5iix,403861,artykul.html

Zgodnie z potrzebami twórców, oprogramowanie S5II w wersji 3.0 i S5IIX w wersji 2.0 poprawia efektywność zarówno w procesie produkcji, jak i postprodukcji, zapewniając istotną oszczędność czasu (a co za tym idzie, również kosztów).

W związku z ciągłym zaangażowaniem marki LUMIX we wspieranie twórców, oprogramowanie będzie dostępne do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Globalnego Wsparcia Klientów LUMIX https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/dsc/ od 22 kwietnia 2024 roku.

Udoskonalenie procesu produkcji

Nowa integracja kamery z chmurą dzięki Adobe's Frame.io

Aktualizowane oprogramowanie jest kompatybilne z platformą Frame.io od Adobe, pozwalającą na przenoszenie danych z kamery prosto do chmury. Dzięki temu, możliwe jest automatyczne przesyłanie, tworzenie kopii zapasowych, oraz udostępnianie zdjęć i filmów, jak również wspólna praca nad ich obróbką. Zarejestrowane treści są przesyłane do platformy Frame.io poprzez połączenie internetowe, za pomocą Wi-Fi lub ethering z użyciem kabla USB. Pozwala to na płynne udostępnianie zrobionych zdjęć w formacie JPEG/RAW oraz wideo jako plików proxy. Umożliwia to twórcom otrzymywanie zdalnej informacji zwrotnej w czasie rzeczywistym podczas tworzenia materiałów oraz współpracę zespołów produkcyjnych przy ich edycji z użyciem preferowanego przez nich oprogramowania kreatywnego. Frame.io usprawnia pracę od etapu fotografowania do etapu edycji, wpływając tym samym na poprawę ogólnej wydajności w procesie twórczym.

Nagrywanie wideo jako plików proxy

Nowa funkcja odpowiada za nagrywanie pliku proxy o niskiej przepustowości równolegle do nagrywania wideo. Nagrywanie pliku proxy, który jest powiązany z oryginalnym nagraniem, umożliwia szybszy i płynniejszy transfer danych, edycję oraz usprawnia pozostałe procesy postprodukcji.

Ulepszona Wydajność Podstawowa

Rozpoznawanie autofokusu w czasie rzeczywistym (rozpoznawanie oka zwierzęcia, samochodu, motocykla)

Udoskonalony system autofokusu w czasie rzeczywistym, wzmacnia bardzo dokładny, hybrydowy autofokus, obecny w aparatach S5II i S5IIX, skutecznie rozpoznając ludzi wśród wielu obiektów. Posiada także funkcję wykrywania oczu zwierząt, umożliwiającą skupienie się na nich oraz ich śledzenie, a także funkcję rozpoznawania samochodów i motocykli, która szczególnie sprawdzi się podczas fotografowania sportów motorowych.

Udoskonalona wydajność E.I.S.

Oprócz trybu Standardowego, do funkcji E-Stabilizacji (wideo) został dodany tryb High, który elektronicznie koryguje duże wstrząsy podczas nagrywania w ruchu. Dodano także korekcję zniekształceń perspektywy, które często pojawiają się podczas nagrań przy użyciu obiektywu szerokokątnego. Połączenie z technologią Active I.S., umożliwia otrzymanie jeszcze bardziej stabilnego materiału podczas nagrywania w ruchu.

Poszerzanie możliwości twórczych

Tryb SH Pre - Burst

Nowo wprowadzona funkcja SH Pre – Burst rejestruje serie zdjęć tuż przed rozpoczęciem fotografowania. Po ustawieniu trybu SH PRE aparat rozpoczyna robienie zdjęć seryjnych od momentu, gdy użytkownik wciśnie przycisk migawki do połowy, umożliwiając tym samym robienie serii zdjęć aż do momentu, w którym przycisk migawki jest wciśnięty całkowicie.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764