logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: interaktywne monitory profesjonalne Pro 4K

  PR 09.06.2021, przeczytano 453 razy

Podczas targów ISE2021 Panasonic zaprezentował interaktywne, wielodotykowe wersje profesjonalnych monitorów profesjonalnych 4K z serii SQE1 i CQE1. Monitory wielodotykowe Premium InGlass i Infrared będą dostępne w całej serii SQE1 – wysokiej klasy kolekcji jasnych i trwałych monitorów LCD 4K UHD z dodaną funkcją Wi-Fi i bogatym zakresem udogodnień, które idealnie sprawdzą się w biurowych salach konferencyjnych. Wielodotykowość na podczerwień będzie dostępna w serii CQE1, zaprojektowanej z myślą o potrzebach sektora edukacji. Monitory, dostępne w modelach 55-86 cali, będą dostępne od lipca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-interaktywne-monitory-profesjonalne-pro-4k,391816,artykul.html

Zarówno interaktywne monitory InGlass, jak i Infrared, obsługują do 20 jednoczesnych punktów dotyku do pracy zespołowej, rozdzielczość 4K Ultra HD, opcję pisania dotykowego i opcje podziału ekranu (na 4 lub 9 części). Ponadto, modele InGlass klasy premium idealnie nadają się do pracy w jasnym otoczeniu np. w salach konferencyjnych i oferują 3-milimetrowe szkło ochronne z antyodblaskową obróbką chemiczną powierzchni, ultraprecyzyjne pisanie piórem oraz rozróżnianie między palcem, piórem i gumką.

Zaprojektowane do współpracy podczas spotkań

SQE1-IG i SQE1-IR zostały stworzone do pracy 24h/7 w nowoczesnych salach konferencyjnych. Zapewniają doskonałą jasność 500 cd/m2 dla wyraźnego obrazu w dużych pomieszczeniach. Aby ułatwić współpracę, projektor SQE1-IR, wyposażony w gniazdo Intel SDM, może być używany z nowym bezprzewodowym systemem prezentacji firmy Panasonic o nazwie PressIT. Gdy preferowane jest całkowicie bezkablowe rozwiązanie 4K, gniazdo SDM może być również wykorzystane do pełnej integracji bezprzewodowego rozwiązania prezentacyjnego Cynap Pure BYOD firmy WolfVision.

Zaprojektowany z myślą o edukacji

CQE1-IR zapewnia jakość obrazu 4K i doskonałe wrażenia z oglądania z każdego miejsca w pomieszczeniu dzięki wyraźnemu wyświetlaczowi IPS o jasności 400 cd/m2. Z myślą o codziennym użytku, CQE1-IR może pracować przez 16 godzin w trybie ciągłym, zapewniając zarówno niezawodność, jak i stosunek jakości do ceny. Wyposażony jest też w wiele opcji połączeń.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764