logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: mapowanie projekcyjne przy wyświetlaniu „Space”

  PR 16.02.2021, przeczytano 1108 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic pomogła uczcić postępy w eksploracji przestrzeni kosmicznej przez ludzi, wykorzystując swoje projektory przy organizacji widowiskowego mapowania projekcyjnego, w ramach którego na fasadzie słynnego ratusza miejskiego (Stadshuset) w Sztokholmie wyświetlono dzieło „SPACE” autorstwa Andreasa Skärberga, wyprodukowane przez firmę PXLFLD. 16-minutowa animacja składająca hołd zdumiewającym postępom w dziedzinie fizyki kosmosu, którą mogło podziwiać ponad 100 tys. osób, została zaprezentowana w ramach festiwalu Nobel Week Lights.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-mapowanie-projekcyjne-przy-wyswietlaniu-_space_,390243,artykul.html

Firma PXLFLD zaangażowała we współpracę swoich partnerów Lumination of Sweden i Creative Technology, którzy specjalizują się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań technicznych na potrzeby wydarzeń „na żywo” oraz pomagają swoim klientom urzeczywistnić ich wizje. Zespół wykorzystał łącznie 30 projektorów PT-RQ22K i PT-RZ21K firmy Panasonic.

- Potrzebowaliśmy projektorów laserowych, które można było łatwo ustawić bez względu na ostre krawędzie budynku oraz które zagwarantowałyby lepsze kolory i kontrasty. Ważne było także, aby sprzęt był kompaktowy i prosty w instalacji przy ograniczonej przestrzeni - wyjaśnia Johan Törnström z firmy Creative Technology. - Törnström dodał, że niezawodna architektura laserowa firmy Panasonic okazała się najważniejszą funkcją projektorów, ponieważ instalacja była wyświetlana przez ponad 12 dni, a wiele układów działało w trybie pionowym.

Projektory PT-RQ22K i PTRZ21K firmy Panasonic oferują jasność na poziomie 20 tys. lumenów, obrazowanie za pomocą 3-chipowego procesora DLP i laserowo-fosforową technologię SOLID SHINE 4K+. Dzięki temu zapewniają doskonałą jednorodność jasności obrazu, która jest bardzo ważna przy mapowaniu projekcyjnym.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Te projektory stworzono z myślą o sytuacjach, w których nie można pozwolić sobie na przestoje. Zapasowy sygnał wejściowy gwarantuje ciągłość wyświetlania obrazu nawet w przypadku przerwania sygnału podstawowego - mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business. - Okazja do zaprezentowania tego ogromnego dzieła przy zachowaniu bezpieczeństwa i przedstawieniu treści wizualnych na pierwszym planie była bardzo pouczającym doświadczeniem, a reakcja publiczności była bardzo pozytywna, podsumowuje Anders Granström, projektant techniczny z PXLFLD.

ilustracjastrzałka

Projekcja „SPACE” była jednym z największych projektów mappingu video zrealizowanych dotychczas w Sztokholmie. Wydarzenie odbyło się przy okazji ceremonii wręczenia nagród Nobla za 2020 r. Inspiracją do stworzenia instalacji wyświetlanych w kilku punktach miasta były odkrycia laureatów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764