logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: najmniejszy i najlżejszy projektor 4K

  PR 19.12.2018, przeczytano 884 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic dołączyła do swojej oferty projektorów model laserowo-fosforowy o rozdzielczości 4K+. Urządzenie jest przeznaczone do wykorzystania podczas wydarzeń scenicznych, wystaw, a także do stałych instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-najmniejszy-i-najlzejszy-projektor-4k,380577,artykul.html

PT-RQ22K to projektor 3-Chip DLP wyposażony w technologię laserową Solid Shine. Urządzenie ma podobne, kompaktowe wymiary co seria PT-RZ21K - najlepiej sprzedający się model o wysokiej jasności w Europie.

Wyposażony w unikalną technologię przesunięcia pikseli, RQ22K tworzy więcej pikseli na ekranie niż konwencjonalny projektor laserowy 4K, co sprawia, że obraz jest ostrzejszy i bardziej wciągający.

- RQ22K to nasza odpowiedź na potrzeby rynku - na lekki projektor 4K+, o wysokiej jasności, z kinową jakością obrazu. Sprawdzi się w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych i w przypadku ograniczonej przestrzeni na instalację - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. - Opracowaliśmy innowacyjną technologię wyświetlania obrazu, na którą składa się napęd Quad Pixel Drive oraz wysoka częstotliwość odświeżania 240 Hz. Pozwoliło nam to uzyskać wyjątkowo ostry obraz. Dzięki temu projektor może wyświetlać dynamicznie zmieniające się ujęcia bez efektu rozmycia i drgania obrazu – dodaje.

PT-RQ22K został stworzony do instalacji, w których niezawodność jest kluczowa. Model jest wyposażony w podwójne źródło światła i zapewnia automatyczne przejście na sygnał awaryjny, jeśli główne źródło zawiedzie.

Ponadto projektor jest wyposażony w odporne na temperaturę koła fosforowe i półprzewodnikowe moduły laserowe, które gwarantują żywe obrazy 4K+, precyzyjne odwzorowanie kolorów i wysoką jasność. PT-RQ22K oferuje również emulację BT.2020 i odtwarzanie treści wideo w trybie HDR.

Projektor RQ22K ma tę samą kompaktową obudowę co RZ21K, pasuje do tej samej ramy i współpracuje z tymi samymi obiektywami co najpopularniejszy model w branży. Dzięki temu przejście na technologię 4K jest wyjątkowo opłacalne.

Urządzenie może pracować bez konserwacji do 20 000 godzin. Jest to możliwe dzięki hermetycznie zaplombowanym modułom laserowym nieprzepuszczającym kurzu i pyłu, pozbawionej filtrów konstrukcji oraz wewnętrznemu systemowi chłodzenia, opartemu na rurze grzewczej z jednokierunkowym przepływem powietrza.

Nowy projektor obsługuje technologię DIGITAL LINK, która umożliwia przesyłanie wideo 4K za pomocą jednego kabla. Model jest przy tym kompatybilny z nowo wprowadzoną przez Panasonic kartą interfejsu 12G-SDI (ET-MDN12G10), a także pełną gamą obiektywów 3-Chip DLP firmy Panasonic.

Projektor PT-RQ22K jest dostępny na rynku od września 2018 r.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764