logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: obiektyw MFT - Leica DG Vario-Elmarit 12-35mm / F2.8 Asph. / Power O.I.S.

  PR 15.12.2022, przeczytano 522 razy
ilustracja

Panasonic wprowadza na rynek LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-35mm / F2.8 ASPH. / POWER O.I.S., wszechstronny obiektyw Mikro Cztery Trzecie o dużej przysłonie z zakresem ogniskowych 12-35 mm (odpowiednik 24-70 mm w aparacie 35 mm) i filtrem o średnicy 58 mm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-obiektyw-mft---leica-dg-vario-elmarit-12-35mm---f2.8-asph.---power-o.i.s.,398359,artykul.html

Dzięki kompaktowej i mobilnej konstrukcji, stałej przysłonie F2,8 i O.I.S. (optyczny stabilizator obrazu), obiektyw sprawdza się praktycznie w każdej sytuacji. Zaprojektowany, aby zastąpić odchodzący LUMIX G X VARIO 12-35 mm / F2.8 II ASPH. Jako jeden z najlepszych obiektywów LUMIX G Mikro Cztery Trzecie firmy Panasonic, został zaprojektowany zgodnie z wysokimi standardami optycznymi firmy LEICA i ma wytrzymałą konstrukcję odporną na zachlapania i kurz, która może pracować w temperaturach do -10°C — mimo że waży zaledwie 306 g.

W środku LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-35mm / F2.8 ASPH. / POWER O.I.S. znajduje się czternaście elementów obiektywu ułożonych w dziewięciu grupach, zapewniających wyjątkową wydajność optyczną. Należą do nich cztery soczewki asferyczne, jedna soczewka UED (Ultra Extra-Low Dispersion) i jedna soczewka UHR (Ultra High Refractive Index). Obiektyw jest również wyposażony w unikalną powłokę Nano Surface Coating firmy Panasonic, która redukuje odbicia w całym zakresie światła widzialnego, a w połączeniu z nowym elementem chroniącym przed światłem minimalizuje negatywne efekty nawet przy pracy pod słońce. 7-listkowa przysłona ma okrągły kształt, aby zapewnić gładki, atrakcyjny efekt bokeh w nieostrych obszarach obrazu.

LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-35mm / F2.8 ASPH. / POWER O.I.S. oferuje większą wszechstronność niż LUMIX G X VARIO 12-35mm / F2.8 II ASPH., dzięki krótszej odległości ogniskowania, wynoszącej zaledwie 0,15 m (na szerokim końcu) i większemu współczynnikowi powiększenia wynoszącemu 0,21x (przy ogniskowej 17 mm).

Zawiera również nowy mechanizm tłumienia oddychania ostrości, rozpraszający efekt, który może wystąpić podczas nagrywania wideo, a także mikrokrokową kontrolę przysłony w celu płynnych zmian ekspozycji podczas nagrywania. Cechy te, w połączeniu z cichą, precyzyjną pracą autofokusa obiektywu i wysoce skutecznym O.I.S., sprawiają, że idealnie nadaje się do profesjonalnej produkcji wideo, jak również fotografii.

Dzięki mobilności charakterystycznej dla wszystkich obiektywów MFT, wytrzymałej konstrukcji i fantastycznym parametrom optycznym w całym zakresie ogniskowych, LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-35mm / F2.8 ASPH. / POWER O.I.S. ustanawia nowy standard dla obiektywów zmiennoogniskowych LUMIX G.

Źródło: Grupa Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764