logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: obiektyw zmiennoogniskowy Lumix S 70-300mm F4.5-5.6

  PR 22.02.2021, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic ma przyjemność ogłosić wprowadzenie nowego zmiennoogniskowego obiektywu, opartego o system mocowania L w pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatach serii LUMIX S - LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S. (S-R70300). Seria LUMIX S kontynuuje swój rozwój bezkompromisowego obrazu, dzięki aparatom i obiektywom, które zostały zaprojektowane tak, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-obiektyw-zmiennoogniskowy-lumix-s-70-300mm-f4.5-5.6,390313,artykul.html

Nowy obiektyw LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) oferuje bardzo wysoką jakość obrazu, co umożliwia renderowanie imponujących zdjęć oraz filmów. Obiektyw zapewnia także ogromną wygodę użytkownikom, dzięki szybkiemu i precyzyjnemu autofokusowi oraz systemowi podwójnej stabilizacji Dual I.S. To pozwala na bezkompromisowe wykonywanie zdjęć ruchomym obiektom, jak np. sportowcom, zwierzętom oraz pojazdom.

Aby skutecznie tłumić aberrację chromatyczną podjęliśmy decyzję o przyjęciu najnowocześniejszej technologii optycznej z ustawieniem 17 elementów soczewki w 11 grupach. Między innymi są to soczewki UED (Ultra Extra-low Dispersion), dwie ED (Extra-low Dispersion) oraz jedna UHR (Ultra-high Refractive Index). To rozwiązanie zapewnia jednolitą jakość obrazu oraz pozwala na zmniejszenie wagi i rozmiaru obiektywu.

Minimalna odległość ogniskowania obiektywu LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) wynosi 0,54m*1. Pozwala to na osiąganie 0,5x (przy 300mm) w największym przybliżeniu, bez kompresji uchwycanego obrazu. Jedenasto listkowa przysłona o zaokrąglonym kształcie zapewnia stylowy efekt zaokrąglenia bokeh w całym zakresie przybliżenia.

Dzięki połączeniu O.I.S (Optical Image Stabiliser) zamontowanego w obiektywie oraz korpusu I.S. (Image Stabiliser) znajdującego się w aparatach serii LUMIX S, wszelkie wibracje wynikające z drżenia dłoni lub ruchu pozostają w pełni zrekompenowane. Umożliwia to użycie 5,5 stopniowego czasu otwarcia migawki. Kontrola ostrości z maksymalną ilością 480 klatek na sekundę zapewni szybki i niezwykle precyzyjny AF.

Obiektyw LUMIX S 70-300mm F4.5-5.6 MACRO O.I.S (S-R70300) definiuje także wysoka mobilność – jest kompaktowy, lekki oraz odporny na kurz i zachlapanie. Można go używać nawet w temperaturze -10*C. Warto też wspomnieć o powłoce odpornej na wode i olej oraz filtrze o średnicy 77mm.

Wszystkie obiektywy z serii LUMIX S są wyposażone w mechanizm, który minimalizuje zjawisko nazywane niestabilnością kąta widzenia (focus breathing). Jest to efekt przez który zmienia się pole widzenia podczas ustawiania ostrości. Występuje on w obiektywach, które zostały zaprojektowane do wykonywania zdjęć w bezruchu.  Obiektywy s serii LUMIX S tłumią wszelkie przesunięcia ostrości podczas powiększania i dostarczają obraz o profesjonalnej jakości.

Obecnie pracujemy nad trzema kolejnymi obiektywami z mocowaniem L i dużą aperaturą, aby w pełni uzupełnić ofertę obiektywów z serii LUMIX S i spełnić potrzeby każdego profesjonalisty.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764