logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: Pierwsze wyświetlacze z serii EF1

  PR 02.08.2016, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę monitorów sieciowych LFE8 o nowe urządzenia oznaczone symbolem EF1. Pierwszy model o przekątnej 32 cali właśnie pojawił się na rynku. Pozostałe monitory o przekątnych 75 i 84 cali będą dostępne w październiku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-pierwsze-wyswietlacze-z-serii-ef1,29477,artykul.html

Wyświetlacze EF1, wykorzystujące panel IPS, zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu jak najwyższej jakości obrazu, niezawodności oraz szerokiej funkcjonalności przy jednoczesnej minimalizacji potrzeby wykorzystania urządzeń zewnętrznych. Każdy z modeli posiada wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który eliminuje konieczność zastosowania dekodera lub podłączenia komputera. Z jego pomocą i za pośrednictwem sieci LAN możliwe jest odtwarzanie treści na wielu ekranach jednocześnie.

Linia EF1 obejmuje trzy modele w rozmiarach 84, 75 i 32 cali. Stanowi uzupełnienie dla obecnych już na rynku monitorów LFE8 o przekątnych 43, 48, 55 i 65 cali. Co ważne, urządzenia są kompatybilne z bezpłatnym oprogramowaniem Panasonic służącym do monitorowania i sterowania siecią monitorów za pomocą jednego komputera. Możliwa jest m.in. dystrybucja treści do wielu wyświetlaczy za pośrednictwem komputera, automatyczne zarządzanie zasilaniem, przełączanie sygnału na port USB i odtwarzanie treści zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Oprogramowanie sprawdza się przede wszystkim w showroomach, sieciach handlowych, szkołach oraz biurach.

W podstawowym wyposażeniu modeli EF1 znajdują się m.in. dwa wejścia HDMI, DVI-D, USB, a także złącza LAN, RS-232C oraz wejście/wyjście IR. W sumie urządzenia są w stanie obsługiwać aż 59 rodzajów sygnałów PC.

- Za sprawą wydajnej technologii LED, jasności na poziomie 350 cd/m2 oraz rozdzielczości Full HD nowe monitory EF1 gwarantują szerokie kąty widzenia i doskonałe odwzorowanie kolorów. Dzięki temu stanowią bardzo opłacalne kosztowo i jednocześnie wysokiej jakości rozwiązanie dla biur, sieci handlowych oraz placówek edukacyjnym – mówi Enrique Robledo, European Marketing Manager w Panasonic.

32-calowy monitor Panasonic EF1 jest dostępny u autoryzowanych dystrybutorów Panasonic w cenie od 2000 zł netto.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764