logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: polska prezentacja najnowszych rozwiązań wizualnych

  PR 10.09.2015, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

Dzisiaj w Warszawie Panasonic przedstawił najnowszą ofertę profesjonalnych rozwiązań wizualnych. Wśród zaprezentowanych urządzeń pojawiły się bardzo lekkie projektory laserowe 4K oraz monitory wyświetlające obraz w tej rozdzielczości. Ponadto miejsce miała polska premiera pierwszego projektora oświetleniowego Panasonic - Space Playera oraz najnowszej serii LFE8, czyli podstawowych monitorów LCD stworzonych głównie z myślą o biurach i branży handlowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-polska-prezentacja-najnowszych-rozwiazan-wizualnych-,25926,artykul.html

Wśród profesjonalnych rozwiązań projekcyjnych Panasonic przedstawił m.in. model PT-RQ13K. Jest to laserowy projektor 3-Chip DLPtm, będący najlżejszym i najmniejszym urządzeniem tego typu na świecie. Projektor, oprócz wysokiej jakości obrazu 4K, wyróżnia jasność na poziomie 10.000 lumenów oraz współczynnik kontrastu 20.000:1. Wykorzystuje on technologię Quad Pixel, dzięki której jest w stanie wyświetlać niezwykle szczegółowy materiał w filmowej jakości i rozdzielczości 4K. Z kolei za sprawą procesora Real Motion, zapewniającego częstotliwość odświeżania na poziomie 240 Hz, model może bardzo płynnie odtwarzać również ruchome obrazy. Oprócz tego PT-RQ13K jest wyposażony w procesor nowej generacji Detail Clarity, odpowiedzialny za odwzorowanie wszelkich detali. 

– Chcieliśmy zaprezentować naszym partnerom w Polsce nie tylko najnowsze produkty w obszarze Visual, ale także pokazać kierunek, w jakim Panasonic zmierza jako firma. Już od dłuższego czasu Panasonic pracuje nad rozwijaniem technologii 4K, a jednocześnie cały czas dąży do udoskonalania produktów pod względem konstrukcji oraz zużycia energii. Dzięki temu projektory Panasonic nie tylko zapewniają wysoką jakość, ale też stosunkowo niskie koszty utrzymania – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. 

W obszarze monitorów premierę miała seria Panasonic LFE8, składająca się z czterech modeli o przekątnych 44, 48, 55 i 65 cali. Urządzenia gwarantują wysoką jakość obrazu Full HD, jasność na poziomie 350 cd/m2 oraz współczynnik kontrastu do 5000:1. Wyróżnia je smukła konstrukcja - cienka ramka o grubości 7,5 mm  oraz głębokość zaledwie 62 mm. Monitory są wyposażone w odtwarzacz USB, dzięki czemu materiały można wyświetlać bezpośrednio z pamięci przenośnej, bez potrzeby wykorzystania zewnętrznego odtwarzacza. Posiadają także dwa wbudowane głośniki 10 W, które pozwalają na wyświetlanie treści z dźwiękiem lub prowadzenie wideokonferencji. Instalacja modeli LFE8 jest możliwa w orientacji poziomej, pionowej bądź w konfiguracji wieloekranowej. Istotną zaletą jest też możliwość sprawnego zarządzania całą siecią monitorów za sprawą oprogramowania Panasonic Multi Monitoring & Control, które pozwala na monitorowanie i sterowanie ponad 2 tys. urządzeń z jednego komputera za pośrednictwem sieci LAN.

– Seria LFE8 należy do podstawowych modeli w ofercie Panasonic i stanowi kompromis pomiędzy wysoką jakością i niezawodnością a atrakcyjną ceną. Dzięki temu znajduje szereg zastosowań zarówno w biurach, jak i w komunikacji marketingowej, np. w sklepach, hotelach czy restauracjach – mówi Maciej Morawski, Sales and Marketing Manager w Panasonic. – Warto też pamiętać, że dla tego typu rozwiązań bardzo ważna jest możliwość zdalnego kontrolowania wielu urządzeń. Takie opcje oferuje oprogramowanie Panasonic, dzięki któremu użytkownicy oszczędzają czas i koszty związane z zarządzaniem systemem Digital Signage, a ponadto mogą go później elastycznie rozbudowywać - dodaje Maciej Morawski.

Panasonic zaprezentował również pierwszy w swojej ofercie projektor oświetleniowy, czyli hybrydowe rozwiązanie łączące funkcje tradycyjnego reflektora z projektorem wideo. Urządzenie o nazwie Space Player zostało zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu w muzeach, restauracjach czy handlu. Z kolei ofertę 

w obszarze technologii 4K uzupełniły 84- i 98-calowe monitory z serii LQ70, które na rynku dostępne są zarówno w wersji wzmocnionej, jak i w wersji przeznaczonej dla branży Rental & Staging, czyli pozbawionej szyby ochronnej (LQ70L).

Więcej informacji na temat profesjonalnych systemów wizyjnych Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne




Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764