logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: projektory i monitory 4K na targach ISE 2021

  PR 01.06.2021, przeczytano 443 razy

Podczas ISE 2021 Panasonic wprowadził kilka nowych modeli projektorów oraz monitorów profesjonalnych, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na szczegółowe wyświetlanie treści i tym samym zaoferować swoim klientom z wielu sektorów najbardziej kompletną linię rozwiązań wizualnych 4K. W ten sposób producent uzupełni szeroką gamę produktów 4K firmy Panasonic przeznaczonych choćby do współpracy, w tym systemów videokonferencji czy bezprzewodowych rozwiązań do prezentacji na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-projektory-i-monitory-4k-na-targach-ise-2021,391712,artykul.html

- Świat rozrywki wykorzystuje 4K, aby zainteresować publiczność jak najbardziej wciągającymi atrakcjami wizualnymi. Edukacja potrzebuje bogactwa szczegółów obrazów w nowej rzeczywistości blended learning, a firmy polegają na 4K, aby uaktrakcyjnić swoje biznesowe spotkania. Niezależnie od potrzeb, Panasonic ma rozwiązanie 4K, które do nich pasuje, ponieważ to technologia, na której rosnące zapotrzebowanie obserwujemy we wszystkich sektorach przemysłu - komentuje Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business.

W efekcie podczas tegorocznego ISE w Barcelonie Panasonic, który produkuje rozwiązania dla firm z branż takich jak rozrywka czy rental, ogłosił serię 1-chipowych projektorów laserowych DLP Panasonic PT-RDQ10. Potrafią one wygenerować szczegółowe obrazy w 4K o jasności od 8,000 do 10,000 lumenów. Opcjonalnie dostępny jest dla nich również obiektyw ET-DLE020 Ultra-Short-Throw Zoom Lens z zerowym offsetem, który umożliwia wyświetlanie obrazów o dużej skali nawet w najciaśniejszych przestrzeniach.

Dodatkowo, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na ultradrobne szczegóły, do swojej autorskiej technologii projekcji laserowej 1-Chip DLP SOLID SHINE Panasonic dodał Quad Pixel Drive, tworząc projektor PT-FRQ50 o jasności 5,200 lumenów. Oprócz płynnych i bogatych w szczegóły obrazów 4K (3840 x 2400) idealnych na potrzeby edukacji, korporacji, wystaw artystycznych i muzealnych, projektor obsługuje również częstotliwość odświeżania 240Hz/1080p przy minimalnych opóźnieniach między wejściem a wyjściem wynoszących poniżej 8ms, poszerzając tym samym zakres zastosowania projektora również na cele symulacyjne i e-sportu.

Ponadto w projektorze PT-RQ50K 3-Chip DLP o jasności 50,000 lumenów zastosowano nowy obiektyw Panasonic ET-D3QW200 Short-Throw Zoom Lens z zerowym offsetem, aby jeszcze lepiej wyświetlać treści w pomieszczeniach zamkniętych, wymagających wyraźniejszej reprodukcji natywnego obrazu 4K w ogromnej skali, bez cieni i przy małej odległości rzutu.

Panasonic rozszerzył również swoją ofertę wyświetlaczy profesjonalnych Premium InGlass. Z myślą o biurowych salach konferencyjnych Panasonic zaprezentował nowe produkty w serii SQE1. Z kolei jednostki budżetowe przeznaczone na potrzeby edukacji czy administracji uzupełnią serię CQE1. Nowe modele mają przekątną od 55 do 86 cali.

Źródło: Panasonic Corporation

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764