logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: projektory wysokiej jasności tylko w technologii laserowej

  PR 31.01.2019, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic ogłosił całkowite przejście na technologię laserową w obszarze projektorów o wysokiej jasności. Tym samym firma kończy produkcję serii PT-DZ21K. Zastąpi ją m.in. flagowy model PT-RZ21K gwarantujący niższe koszty utrzymania i większą niezawodność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-projektory-wysokiej-jasnosci-tylko-w-technologii-laserowej,381025,artykul.html

Zaprojektowany pierwotnie na ceremonię otwarcia Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, projektor PT-DZ21K okazał się urządzeniem przełomowym w ofercie Panasonic. Stał się czołowym modelem wykorzystywanym podczas dużych imprez, zapewniając firmie 80 proc. udziału w rynku projektorów o wysokiej jasności. Za sprawą rozmiaru i wagi o połowę mniejszych od innych modeli tej klasy PT-DZ21K mógł być wykorzystywany przy największych projekcjach, m.in. podczas wielkiego mappingu w Bukareszcie wyświetlonego ze 105 urządzeń na fasadzie Pałacu Parlamentu. Jeszcze więcej, bo 142 projektory wykorzystano podczas festiwalu Circle of Light w Moskwie w 2015 r., co pozwoliło ustanowić rekord Guinnessa w mappingu projekcyjnym.

Kontynuując rozwój technologii projekcyjnej, Panasonic zaprezentował swój pierwszy model laserowy w 2014 roku, a swój flagowy projektor PT-RZ21K w 2017 roku podczas ISE. Urządzenie zapewnia ten sam poziom jasności 20 000 lumenów w równie kompaktowej obudowie, jaką miał model DZ21K.

Dzięki hermetycznie zamkniętym modułom laserowym RZ21K umożliwia nieprzerwaną projekcję do 20 000 godzin, większą niezawodność i jednolitość kolorów. Dzięki temu pozwala firmom wynajmującym tego typu urządzenia zmniejszyć nakłady pracy związane z konserwacją i całkowity koszt posiadania.

Model RZ21K był wykorzystany m.in. do oświetlenia Wieży Eiffla w ramach programu „Japonismes 2018”, by upamiętnić 160 rocznicę przyjaźni francusko-japońskiej. Urządzenia te zostały również użyte do pokazu pt. „Sąd Ostateczny. Michał Anioł i Sekrety Kaplicy Sykstyńskiej”. Była to projekcja 270°, która miała odtworzyć najważniejsze etapy powstawania słynnego dzieła Michała Anioła.

- Model DZ21K zmienił rynek dużych projekcji i przed długi czas był naszym flagowym urządzeniem. Ale to już przeszłość, firmy zajmujące się wynajmem sprzętu ProAV i produkcją dużych wydarzeń przeszły już na technologię laserową. Korzyści jej wykorzystania, takie jak większa niezawodność i minimalne potrzeby konserwacji są oczywiste, dlatego era projektorów z lampą dobiegła końca - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Projektor PT-DZ21K zostanie wycofany z produkcji w marcu 2019 roku. Model PT-RZ21K jest dostępny u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic.

Źródło: Panasonic Business

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764