logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: projektory zaczynają dominować nad monitorami LED podczas imprez

  PR 28.09.2020, przeczytano 592 razy
ilustracja

Europejskie firmy z sektora wynajmu i obsługi imprez odnoszą korzyści kreatywne, komercyjne i operacyjne wynikające z korzystania z projektora Panasonic RQ50K


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-projektory-zaczynaja-dominowac-nad-monitorami-led-podczas-imprez,388566,artykul.html

Z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę Panasonic wynika, że wyświetlacze LED do tworzenia tła podczas imprez na żywo są zastępowane przez projektory laserowe z 3-chipowym procesorem DLP najnowszej generacji ze względu na zapewniane przez nie korzyści kreatywne, komercyjne i operacyjne.

Dokument powołuje się na doświadczenia największych europejskich firm z sektora wynajmu i obsługi imprez, w tym belgijskiej AED Group oraz włoskiej STS Communication. Projektor z 3-chipowym procesorem DLP o jasności 50 tys. lumenów wyświetla obrazy w natywnej rozdzielczości 4K. Ma ponadto bezlampową i pozbawioną filtrów konstrukcję z hermetycznie zamkniętym blokiem optycznym, dzięki czemu zapewnia ponad 20 tys. godzin pracy bez potrzeby konserwacji.

Firmy zajmujące się wynajmem i obsługą imprez zgodnie twierdzą, że projektory są łatwiejsze i bardziej ekonomiczne w obsłudze. Jakość obrazów i pobór mocy były takie same lub lepsze niż w sprzęcie LED. Zastosowanie projektorów zwiększyło kreatywne możliwości dzięki opcji łatwego tworzenia ekranów pływających oraz o nietypowych kształtach, a także skalowania rozdzielczości i jasności obrazów w przypadku zbliżeń.

W standaryzowanych wdrożeniach podczas imprez, w których stosuje się 4 ekrany 4K o wymiarach 9,6 × 6 m każdy, firmy z sektora wynajmu i obsługi imprez sygnalizują następujące znaczne korzyści w przypadku zastępowania wyświetlaczy LED projektorami:

  • kontrole wstępne zajmują nie tydzień, a mniej niż jeden dzień;
  • konieczne jest stosowanie nie 70, lecz tylko 5 skrzyń transportowych;
  • czas konfiguracji jest skrócony ze 110 do 40 roboczogodzin;
  • pobór mocy jest 2-3 razy mniejszy niż w przypadku wyświetlaczy LED zapewniających taką samą jasność obrazu.

- Wyświetlacze LED dominowały na rynku w zastosowaniach jako ściany video oraz tła scen ze względu na bezkonkurencyjną jasność obrazu i kontrast, jednak pojawienie się projektora Panasonic RQ50K zaczęło dynamicznie zmieniać ten trend - mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w firmie Panasonic Business. - Branża wynajmu i obsługi imprez szybko zdała sobie sprawę, że to przełomowy model, zapewniający zupełnie nowy poziom korzyści komercyjnych i operacyjnych, jakości obrazu oraz kreatywnych możliwości, z którymi nie mogą się równać wyświetlacze LED. Celem niniejszego raportu jest zidentyfikowanie i opisanie tych zalet po raz pierwszy, aby inni mogli się dowiedzieć, jak ta nowa technologia zmienia dynamikę dostarczania kreatywnych teł podczas imprez oraz występów na żywo, - dodaje.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764