logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: przenośne, laserowe projektory 6000 lumenów

  PR 28.01.2019, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic ogłosiła wprowadzenie na rynek serii przenośnych projektorów laserowych LCD o najmniejszych wymiarach i wadze w klasie urządzeń o jasności 6000 lumenów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-przenosne%2C-laserowe-projektory-6000-lumenow,380971,artykul.html

W skład linii VMZ60 i VMZ50 wchodzą trzy nowe modele WUXGA (PT-VMZ60, PT-VMZ50, PT-VMZ40) i dwa modele WXGA (PT-VMW60, PT-VMW50). Ich lekka i kompaktowa konstrukcja sprawia, że ​​projektory można łatwo przenosić i instalować w różnych pomieszczeniach w firmie, szkole czy na uniwersytecie.

Urządzenia są przeznaczone dla użytkowników, którzy chcą zamienić tradycyjne modele z lampą na proste w obsłudze projektory laserowe o jasności od 4500 do 6000 lumenów. Serie VMZ60 i VMZ50 pozwalają wyświetlać jasne i ostre obrazy, doskonale odwzorowując kolory.

Modele z linii VMZ50 dostępne będą na rynku w marcu 2019 r., zaś projektory VMZ60 w czerwcu 2019 r. Wszystkie zapewniają do 20 000 godzin bezobsługowej pracy dzięki nowej technologii chłodzenia, stosowanej do tej pory w urządzeniach o dużo większej jasności.

Projektory są wyposażone w obiektyw z zoomem 1,6x, co pozwala ustawić urządzenie w niewielkiej odległości od ekranu. Oferują również szeroki zakres przesunięcia obiektywu zarówno w pionie, jak i w poziomie, dzięki czemu są elastyczne w instalacji. Sprawdzą się w małych klasach, salach konferencyjnych i wszelkiego rodzaju ograniczonych przestrzeniach.

Cztery z nowych modeli są kompatybilne z technologią DIGITAL LINK, która umożliwia jednoczesną transmisję sygnałów wideo, audio i sterowania za pośrednictwem pojedynczego kabla LAN na odległości do 150m. Projektory oferują także funkcję USB Memory Viewer oraz możliwość rzutowania obrazów z własnego urządzenia przy użyciu modułu bezprzewodowego. Ta druga funkcja pozwala również widzom połączyć się z projektorem za pośrednictwem aplikacji Presenter Light oraz udostępniać informacje i dokumenty. W trybie dzielonego ekranu możliwe jest wyświetlanie materiałów nawet z czterech urządzeń jednocześnie.

Wszystkie nowe modele obsługują sygnał wejściowy 4K/30p, dzięki czemu są przyszłościowym rozwiązaniem do wyświetlania najwyższej jakości obrazów.

 - Nasi klienci pytali o laserowy projektor LCD podstawowej klasy, który byłby przystępny cenowo. Dlatego stworzyliśmy serie VMZ60 i VMZ50, które pod względem wielkości, wagi i niezawodności są wiodącym rozwiązaniem wśród projektorów przenośnych o jasności ok. 6000 lumenów. Doskonale sprawdzą się w firmach, szkołach oraz na uniwersytetach – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764