logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: ściany wideo obsługujące daisy - chain 4K

  PR 16.02.2017, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zapowiedział podczas ISE 2017 wprowadzenie na rynek nowej linii monitorów LCD do tworzenia ścian wideo. Urządzenia z serii LFV8 do połączeń daisy - chain wykorzystują interfejs DisplayPort i zapewniają wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 4K dla konfiguracji 2x2 lub wyższych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-sciany-wideo-obslugujace-daisy---chain-4k,31483,artykul.html

Seria LFV8 obejmuje modele o przekątnych 49 i 55 cali zapewniające jasność obrazu 450 cd/m2 i 500 cd/m2. Urządzenia są wyposażone w złącza DisplayPort obsługujące format 4K. Podczas gdy pojedynczy monitor wyświetla obraz Full HD, konfiguracja czterech urządzeń w układzie 2x2 pozwala wyświetlić obraz w filmowej jakości 4K (3840 x 2160/ 30p).

Nowe monitory pozwalają także na powiększanie i skalowanie obrazu do jakości UHD (3840 x 2160/ 30p) podczas tworzenia większych ścian wideo. Zapewniają większą dokładność obrazu niż jest to możliwe w przypadku sygnałów o niższej rozdzielczości.

Urządzenia są profesjonalnie wstępnie skalibrowane tak, by zachowały wierność kolorów. Gwarantują także dobrą widoczność nawet pod ostrymi kątami patrzenia dzięki matrycom IPS. Te cechy w połączeniu z wąską 3,5-milimetrową ramką oraz wzmocnioną konstrukcją sprawiają, że monitory doskonale radzą siebie w pracy 24/7 i są idealnym rozwiązaniem do zastosowań Digital Signage.

Seria LFV8 wykorzystuje technologię miejscowego wygaszania podświetlenia (ang. Local Dimming), która optymalizuje kontrast poszczególnych obszarów obrazu w zależności od potrzeb. W efekcie technologia pozwala uzyskać wyraziste, ostre czernie oraz lepszą dynamikę obrazu.

- Panele mogą być montowane w orientacji pionowej lub poziomej, pozwalają tworzyć imponujące ściany wideo 4K, które znajdują zastosowanie w branży handlowej, hotelarskiej lub miejscach komunikacji publicznej – mówi Enrique Robledo, Marketing Manager w Panasonic.

Seria LFV8 dostępna będzie w sprzedaży latem 2017 roku.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764