logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic 16.000 ANSI lumenów – najmocniejszy projektor 3LCD

  PR 24.01.2012, przeczytano 806 razy
ilustracjastrzałka

Projektor Panasonic PT-EX16KE zostanie doceniony przez każdego profesjonalistę. Nie ma sobie równych. W niezwykle efektywny sposób łączy bardzo wysokie parametry projekcji z wieloma przydatnymi funkcjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-16.000-ansi-lumenow--najmocniejszy-projektor-3lcd,14438,artykul.html

Ten czterolampowy projektor instalacyjny z wymiennymi obiektywami wyświetla obraz w rozdzielczości XGA (1.024 x 768) z jasnością aż 16.000 ANSI lumenów i kontrastem 2.500:1. Sprawdzi się w dużych salach, w których pełne zaciemnienie nie jest możliwe – a jasny i wyraźny obraz jest bardzo pożądany.

Panasonic PT-EX16KE jest dostępny w cenie 78 999 PLN (z VAT) Gwarancja wynosi 3 lata na projektor, 3 lata (lub 3.000 godzin – cokolwiek nastąpi pierwsze) na lampę projekcyjną.

Zaawansowane ustawienia i szeroki wachlarz funkcji obrazu to duże atuty instalacyjnej maszyny.

W tej kategorii ciężko dorównać PT-EX16KE. Pozwala on „bezszwowo” łączyć obraz z dwóch projektorów np. w projekcji panoramicznej (Edge Blending). Za dopasowany poziom nasycenia kolorów przy tym połączeniu odpowiada Color Matching. Wierne i żywe odwzorowanie barw zapewnia funkcja Pure Color Control – możliwość sterowania wyłącznie żółtą barwą obrazu. Korekcja efektu trapezowego (Keystone Correction) wynosi +/- 40 stopni zarówno w pionie jak i poziomie.

Łatwość instalacji gwarantuje funkcja Lens Shift (elektryczne przesunięcie obiektywu niwelujące efekt trapezu o +/-39% w pionie, +/-10% w poziomie), aż 8 opcjonalnych obiektywów oraz duża liczba złącz – m.in. HDMI,DVI-D, BNC, VGA, które można dodatkowo rozbudować (projektor posiada dwa wolne sloty). Panasonic PT-EX16KE może być zainstalowany pod dowolnym kątem w osi poziomej poprzecznej (tzw. instalacja 360˚). Możemy uzyskać obraz na podłodze lub suficie – w zależności od potrzeb.

Warto podkreślić możliwość zdalnego zarządzania pracą projektora i monitorowania jego pracy (przez złącze RJ45) – jest to szczególnie wygodne, gdy maszyna wisi wysoko pod sufitem i dostęp do niej jest ograniczony.

Dzięki mechanicznej przesłonie – możemy bez trudu uzyskać natychmiastowe całkowite zaciemnienie ekranu. Projektor nie wyświetla wówczas koloru czarnego tylko całkowicie odcina światło z obrazem. Bardzo ważną funkcją jest Direct Power Off – odpowiada ona za podtrzymanie chłodzenia lamp po nagłym odcięciu zasilania zabezpieczając je przed uszkodzeniem.

Projektor wyposażono w filtr powietrza o wydłużonej żywotności, osłonę paneli LCD oraz możliwość zastosowania filtru chroniącego przed dymem.

W projektorze Panasonic PT-EX16KE można stosować wszystkie obiektywy Sanyo (model PLC-XF47)

Żywotność paneli LCD wynosi do 10.000 godzin.

Źródło: ViDiS

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764