logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic EQ1: Sześć profesjonalnych monitorów 4K

  PR 12.02.2018, przeczytano 643 razy
ilustracja

Na targach ISE w Amsterdamie zadebiutowała nowa linia profesjonalnych ekranów Panasonic o rozdzielczości 4K. Składa się ona z sześciu modeli o przekątnych od 43 do 86 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-eq1%3A-szesc-profesjonalnych-monitorow-4k,35430,artykul.html

Linia EQ1 obejmuje sześć podstawowej klasy modeli LCD. Ekrany wyróżnia jasność na poziomie 350 cd/m2, co pozwala na ich instalację w jasnych centrach handlowych, galeriach, salach konferencyjnych i wykładowych. Dwa największe modele (75- i 80-calowy) zostały wzbogacone o technologię IPS (ang. In-Plane Switching), która zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i doskonałą widoczność przy różnych kątach patrzenia.

Nowe modele oferują jakość 4K, mają smukłą konstrukcję i bardzo wąską ramkę, która maksymalizuje powierzchnię wyświetlanego obrazu.

Urządzenia pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM, dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie monitory Panasonic, ekrany EQ1 dają możliwość montażu zgodną z normami VESA.

- Projektując serię EQ1, dążyliśmy do uproszczenia instalacji urządzeń oraz ułatwienia zarządzania nimi - mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Wszystkie modele wyposażone są w odtwarzacz USB, który pozwala na wyświetlanie obrazów 4K i Full HD bez konieczności korzystania z dodatkowego okablowania czy dekoderów STB. Ponadto korzystając z sieci lokalnej, użytkownicy mogą aktualizować treści przy użyciu głównego urządzenia USB zsynchronizowanego z wieloma wyświetlaczami za pośrednictwem sieci LAN.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Ekrany EQ1 będą dostępne na rynku jesienią 2018 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764