logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic EQ1: Sześć profesjonalnych monitorów 4K

  PR 12.02.2018, przeczytano 325 razy
ilustracja

Na targach ISE w Amsterdamie zadebiutowała nowa linia profesjonalnych ekranów Panasonic o rozdzielczości 4K. Składa się ona z sześciu modeli o przekątnych od 43 do 86 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-eq1%3A-szesc-profesjonalnych-monitorow-4k,35430,artykul.html

Linia EQ1 obejmuje sześć podstawowej klasy modeli LCD. Ekrany wyróżnia jasność na poziomie 350 cd/m2, co pozwala na ich instalację w jasnych centrach handlowych, galeriach, salach konferencyjnych i wykładowych. Dwa największe modele (75- i 80-calowy) zostały wzbogacone o technologię IPS (ang. In-Plane Switching), która zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i doskonałą widoczność przy różnych kątach patrzenia.

Nowe modele oferują jakość 4K, mają smukłą konstrukcję i bardzo wąską ramkę, która maksymalizuje powierzchnię wyświetlanego obrazu.

Urządzenia pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM, dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie monitory Panasonic, ekrany EQ1 dają możliwość montażu zgodną z normami VESA.

- Projektując serię EQ1, dążyliśmy do uproszczenia instalacji urządzeń oraz ułatwienia zarządzania nimi - mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Wszystkie modele wyposażone są w odtwarzacz USB, który pozwala na wyświetlanie obrazów 4K i Full HD bez konieczności korzystania z dodatkowego okablowania czy dekoderów STB. Ponadto korzystając z sieci lokalnej, użytkownicy mogą aktualizować treści przy użyciu głównego urządzenia USB zsynchronizowanego z wieloma wyświetlaczami za pośrednictwem sieci LAN.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Ekrany EQ1 będą dostępne na rynku jesienią 2018 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764