logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic EQ1: Sześć profesjonalnych monitorów 4K

  PR 12.02.2018, przeczytano 285 razy
ilustracja

Na targach ISE w Amsterdamie zadebiutowała nowa linia profesjonalnych ekranów Panasonic o rozdzielczości 4K. Składa się ona z sześciu modeli o przekątnych od 43 do 86 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-eq1%3A-szesc-profesjonalnych-monitorow-4k,35430,artykul.html

Linia EQ1 obejmuje sześć podstawowej klasy modeli LCD. Ekrany wyróżnia jasność na poziomie 350 cd/m2, co pozwala na ich instalację w jasnych centrach handlowych, galeriach, salach konferencyjnych i wykładowych. Dwa największe modele (75- i 80-calowy) zostały wzbogacone o technologię IPS (ang. In-Plane Switching), która zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i doskonałą widoczność przy różnych kątach patrzenia.

Nowe modele oferują jakość 4K, mają smukłą konstrukcję i bardzo wąską ramkę, która maksymalizuje powierzchnię wyświetlanego obrazu.

Urządzenia pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM, dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie monitory Panasonic, ekrany EQ1 dają możliwość montażu zgodną z normami VESA.

- Projektując serię EQ1, dążyliśmy do uproszczenia instalacji urządzeń oraz ułatwienia zarządzania nimi - mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Wszystkie modele wyposażone są w odtwarzacz USB, który pozwala na wyświetlanie obrazów 4K i Full HD bez konieczności korzystania z dodatkowego okablowania czy dekoderów STB. Ponadto korzystając z sieci lokalnej, użytkownicy mogą aktualizować treści przy użyciu głównego urządzenia USB zsynchronizowanego z wieloma wyświetlaczami za pośrednictwem sieci LAN.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Ekrany EQ1 będą dostępne na rynku jesienią 2018 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone