logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic LCD PT-MZ880: nowa seria projektorów laserowych LCD

  PR 03.02.2021, przeczytano 565 razy
ilustracja

Technologia łączenia krawędzi i kompatybilność z nowym ultrakrótkoogniskowym obiektywem powiększającym o zerowym przesunięciu sprawiają, że nowe projektory są idealne do przestrzeni korporacyjnych, edukacyjnych i muzealnych


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-lcd-pt-mz880%3A-nowa-seria-projektorow-laserowych-lcd,390068,artykul.html

Podczas konferencji AVID 2021 w niemieckim Lindlar Panasonic ogłosił wprowadzenie na rynek nowej serii uniwersalnych projektorów laserowych LCD PT-MZ880, które doskonale nadają się dla branży korporacyjnej, edukacyjnej i muzealnej. To nowe projektory Solid Shine, które wyróżniają się doskonałą jakością obrazu, prostą konfiguracją i ekologiczną konstrukcją. Nowa seria to niejako udoskonalenie gamy PT-MZ770. Zaprezentowane podczas AVID urządzenia będą dostępne w sprzedaży od maja 2021 roku.

Na nową serię projektorów Panasonic składają się modele PT-MZ880 (8000 lm), PT-MZ780 (7000 lm) oraz PT-MZ680 (6000 lm). Projektory obsługują rozdzielczość WUXGA i są wyposażone w zaawansowane silniki z kilkoma napędami laserowymi, które pozwalają uzyskać wysoką jasność i żywe kolory oraz zmniejszyć wymagania w zakresie konserwacji.

Jedną z najważniejszych zalet nowych modeli jest wbudowana technologia łączenia krawędzi, która umożliwia wygenerowanie spójnego obrazu przy użyciu kilku ekranów. Urządzenia z nowej serii są również kompatybilne z nowym ultrakrótkoogniskowym obiektywem powiększającym o zerowym przesunięciu, który zostanie wprowadzony do sprzedaży jesienią tego roku. Dzięki temu projektory doskonale nadają się do tworzenia angażujących wszystkie zmysły projekcji w obiektach takich jak muzea.

Ponadto nowa seria jest przyjazna środowisku i niesamowicie niezawodna. Zużycie energii jest o około 20% mniejsze niż w przypadku poprzednich modeli. Ekologiczny, nadający się do mycia filtr oraz wyposażony w kilka napędów laserowych silnik z systemem zapobiegania awarii zapewniają w przybliżeniu 20,000 godzin pracy bez potrzeby konserwacji.

Projektory obsługują rozwiązania Crestron Connected, Art-Net DMX i PJLink, i są zoptymalizowane pod kątem integracji. Obsługują też sygnał 4K, dzięki czemu są wyjątkowo skalowalne. Nowa seria jest kompatybilna z oprogramowaniem Panasonic Multi-Monitoring & Control, które zapewnia dostęp do opcjonalnych funkcji usprawniających zarządzanie urządzeniami i zwiększających niezawodność systemu. Aplikacja Smart Projector Control umożliwia personalizację menu widocznego na ekranie w trybie czuwania oraz intuicyjne sterowanie przy użyciu zgodnego smartfona lub tabletu.

- Nowa seria uniwersalnych projektorów i pasujący do nich ultrakrótkoogniskowy obiektyw powiększający umożliwiają użytkownikom niesamowicie kreatywne wykorzystanie przestrzeni. Zapewniają najwyższą jakość obrazu zarówno na jednym, jak i na kilku ekranach, w wielu różnych środowiskach - mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager Panasonic Business.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764