logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic LF8 i LF80: Wyświetlacze digital signage do pracy ciągłej

  PR 24.11.2015, przeczytano 669 razy
ilustracja

Panasonic wprowadził na rynek nowe wyświetlacze z serii LF8 i LF80. Są to profesjonalne monitory LCD zapewniające ciągłą pracę w trybie 24/7, stworzone z myślą o zwiększeniu wytrzymałości i jakości instalacji digital signage.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-lf8-i-lf80%3A-wyswietlacze-digital-signage-do-pracy-ciaglej,26633,artykul.html

Jeszcze w tym miesiącu nowe serie wyświetlaczy Panasonic LF8 i LF80 będą w sprzedaży w rozmiarach 42, 49 i 55 cali. Urządzenia zapewniają jasność na poziomie 700-cd/m2 (LF80) i 500-cd/m2 (LF8) oraz szerokie kąty widzenia. Dodatkowo z myślą o instalacjach wieloekranowych wyróżnia je cienka ramka o grubości
6,3 mm oraz głębokość zaledwie 56,8 mm. Dzięki tym cechom mają unikalny wygląd i bez problemu wtopią się w wystrój wnętrza.

Monitory zastąpią serie LF6 i LF60. W przeciwieństwie do poprzednich modeli, LF8 i LF80 zostały wyposażone w funkcję przełączania awaryjnego (ang. Quick Failover and Failback). To oznacza, że jeśli w przesyłaniu głównych sygnałów wideo i audio wystąpi przerwa, system natychmiast to wykryje i przełączy się na sygnały zastępcze. Nowe modele pozwalają również na odtwarzanie wielu formatów wideo bezpośrednio z USB, oferują możliwość zasilania z portu USB, a także funkcję klonowania USB

Urządzenia LF80 są kompatybilne z technologią Digital Link, dzięki której sygnały wideo, audio i sterowania mogą być transmitowane za pomocą jednego kabla LAN na odległość do 100 metrów.

- To właśnie nowe funkcje, które wprowadzono do modeli LF8 i LF80 wyróżniają je spośród konkurencji. Do wyświetlenia materiałów nie jest potrzebny dodatkowy odtwarzacz, co upraszcza obsługę urządzeń, zaś funkcja przełączania awaryjnego zapewnia ich niezawodne działanie – mówi Maciej Morawski, Sales and Marketing Manager w Panasonic. – Dużym udogodnieniem w zarządzaniu złożonym systemem digital signage jest też darmowe oprogramowanie Panasonic pozwalające kontrolować pracę ponad 2000 wyświetlaczy. Z kolei jego rozszerzona wersja, czyli Early Warning Software (ET-SWA100) dodatkowo przewiduje i sygnalizuje potrzebę przeprowadzenia konserwacji, co pozwala uniknąć awarii i przestojów w pracy – dodaje Maciej Morawski.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764