logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic LFV8: Ekrany do tworzenia ścian wideo 4K

  PR 22.08.2017, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

55-calowe wyświetlacze Panasonic LFV8 od sierpnia są dostępne na rynku. Cała seria LFV8 obejmuje dwa modele LCD o przekątnych 49 i 55 cali. Urządzenia są przeznaczone do tworzenia ścian wideo i dają możliwość wyświetlania obrazu 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-lfv8%3A-ekrany-do-tworzenia-scian-wideo-4k,33481,artykul.html

Seria LFV8 obejmuje modele w wersji 49- i 55-calowej zapewniające jasność obrazu odpowiednio 450 cd/m2 i 500 cd/m2. Pojedyncze monitory wyświetlają obraz Full HD. Jednak dzięki wykorzystaniu interfejsu DisplayPort obsługującemu rozdzielczość 4K, urządzenia w konfiguracji 2x2 i wyższej umożliwiają wyświetlanie obrazów w rozdzielczości 4K (3840x2160/30p). Wykorzystują przy tym połączenie daisy-chain.

Modele LFV8 dzięki nowemu systemowi montażu skracają czas instalacji ściany wideo o połowę, redukując tym samym koszty pracy. Sztywna rama montażowa wykorzystuje układ magnesów do wzajemnego wyrównywania powierzchni ekranów w pionie i poziomie. Ponadto urządzenia są profesjonalnie skalibrowane, by zminimalizować rozbieżność kolorów pomiędzy wyświetlaczami.

Ekrany LFV8 umożliwiają tworzenie niemal bezszwowych ścian wideo – odległość między krawędziami urządzeń wynosi zaledwie 3,5 mm. Jednocześnie modele wykorzystują panel IPS pozwalający uzyskać żywe kolory i wysoką jakość obrazu niezależnie od kąta patrzenia. Dodatkowo 49-calowy model jest wyposażony w powłokę antyrefleksyjną oraz przeciwodblaskową (AGLR), która jeszcze bardziej poprawia widoczność obrazu.

Najnowsze ekrany Panasonic są idealne do tworzenia efektownych ścian wideo 4K – mówi Enrique Robledo, European Marketing Manager w Panasonic. – Doskonale odwzorowują głębie kolorów, w tym czerni, przykuwając uwagę przechodniów czy to w obiektach handlowych, hotelach, restauracjach czy miejscach publicznych. Ponadto ich elastyczna instalacja sprawia, że mogą być zamontowane praktycznie w każdej przestrzeni - dodaje Enrique Robledo.

Najnowsze wyświetlacze Panasonic mogą pracować w trybie 24/7 zarówno w orientacji poziomej, jak i pionowej. Ekran o przekątnej 55 cali (TH-55LFV8) jest dostępny u autoryzowanych dystrybutorów Panasonic w sugerowanej cenie netto 14 300 zł, zaś model 49-calowy (TH-49LFV8) pojawi się na rynku na początku 2018 r.


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764