logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic Linkray: Transmisja danych za pomocą światła

  PR 13.02.2017, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Platforma dystrybucji danych za pomocą światła, przedstawiona przez firmę Panasonic jako koncepcja na ISE 2016, jest gotowa do wejścia na rynek. Rozwiązanie pozwoli przekształcić wyświetlacze Digital Signage, szyldy i innego rodzaju źródła światła w narzędzie marketingowe działające w systemie 1-2-1 ze smartfonami użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-linkray%3A-transmisja-danych-za-pomoca-swiatla,31425,artykul.html

LinkRay umożliwia kodowanie nieograniczonej ilości danych i udostępnianie ich za pośrednictwem diod LED emitujących wysokiej częstotliwości światło, niewidoczne dla ludzkiego oka. W ten sposób światło staje się nośnikiem informacji na przykład o produkcie w sklepie czy też eksponacie w muzeum, które każdy przechodzień może odczytać za pomocą smartfonu.

W miejscu, gdzie znajdzie się urządzenie wysyłające sygnał, na przykład w galerii handlowej, muzeum czy na lotnisku, użytkownik może skanować otoczenie za pomocą kamery smartfonu i uzyskać dostęp do materiałów marketingowych lub informacyjnych. Co ważne, treści mogą być pobierane i wyświetlane w jego ojczystym języku.

Technologia LinkRay będzie dostępna w ramach serii profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic (42, 49 i 55 cali), jak również jako nadajnik ID umożliwiający modulowanie światła wraz z jednostką zasilającą. Zestaw nadajnika ID będzie można wykorzystywać do zmiany standardowych reklam świetlnych lub oświetlenia LED w transmiter technologii LinkRay. Jesienią bieżącego roku na rynku pojawią się również wyświetlacze 70- i 80-calowe współpracujące z platformą LinkRay.

- Połączyliśmy platformę LinkRay z oprogramowaniem analitycznym, które zapewnia działom marketingu i zarządzania dostęp do statystyk odnośnie liczby klientów korzystających z rozwiązania. Jednocześnie statystyki pozwalają sprawdzić, jakie oferty czy eksponaty są najbardziej popularne i tym samym lepiej zrozumieć potrzeby klientów – mówi Enrique Robledo, Marketing Manager w Panasonic.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764