logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem

  PR 23.02.2024, przeczytano 420 razy
ilustracja

Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi 93,4 mm, a waga około 413 g. Jest on pierwszym w serii LUMIX S obiektywem z tak szerokim zakresem ogniskowych, a jego kompaktowość i lekkość sprawia, że idealnie pasuje do korpusu aparatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-lumix-s-28-200mm-f4-7.1-macro-o.i.s.-%28s-r28200%29---maly-obiektyw-z-duzym-zoomem,403215,artykul.html

Oprócz doskonałej jakości obrazu ze wspaniałym efektem bokeh, obiektyw umożliwia także wykonywanie makrofotografii w skali 1:2 oraz fotografii zbliżeniowej już z odległości zaledwie 3 cm między końcem obiektywu a obiektem. Dzięki szerokiemu zakresowi ogniskowych, które wynoszą od 28 mm (długość charakterystyczna dla obiektywów szerokokątnych) do 200 mm (długość charakterystyczna dla teleobiektywów), ten pojedynczy obiektyw umożliwia rejestrowanie w wysokiej rozdzielczości różnorodnych scen – od krajobrazów po portrety.

ilustracjastrzałka

Nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm oferuje szybki, precyzyjny i cichy autofokus, podczas gdy jego kompatybilność z systemem pięcioosiowej, podwójnej stabilizacji obrazu (5-axis Dual I.S. 2), kompensuje rozmycia w różnych sytuacjach, umożliwiając twórcom skupienie się na uchwyceniu obiektu. Zapewnia również mikrostopniową regulację przysłony, która zapewnia płynną zmianę ekspozycji, jak również możliwość wyboru między liniowym lub nieliniowym ustawieniem pierścienia ostrości. Te funkcje stały się charakterystycznymi cechami obiektywów z serii LUMIX S.

LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO będzie dostępny w sprzedaży od kwietnia w sugerowanej cenie detalicznej 999 euro.

ilustracjastrzałka

Główne Cechy

1. Doskonała mobilność z najlżejszym i najmniejszym* na świecie obiektywem z długim zoomem

  • Elementy optyczne i mechaniczne zaprojektowane z największą dbałością o każdy szczegół, w celu uzyskania mniejszych wymiarów i lżejszej wagi.
  • Długość całkowita wynosząca około 93,4 mm, waga wynosząca około 413g.

2. Idealne właściwości do uchwycenia każdej sytuacji

  • Minimalna odległość fotografowania wynosząca 0,14m oraz maksymalne powiększenie zdjęcia wynoszące 0,5x umożliwiające robienie zdjęć w formacie makro w skali 1:2.**
  • Wysoka rozdzielczość, doskonała jakość fotograficzna oraz zachwycający efekt bokeh na całym obszarze zoomu, od centrum obrazu aż po krawędzie.
  • Długi zoom obejmujący szeroki zakres ogniskowych: od 28 mm (długość charakterystyczna dla obiektywów szerokokątnych) do 200 mm (długość charakterystyczna dla teleobiektywów)

3. Optymalna obsługa dla produkcji wideo

  • Skuteczne tłumienie focus breathing, czyli zmiany kąta widzenia podczas ruchów pierścienia ostrości.

Źródło: Panasonic

Dodatkowe informacje:

*Stan na dzień 22 lutego 2024 roku. Spośród wymiennych obiektywów kompatybilnych z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi z autofokusem oraz obiektywów o optycznym zbliżeniu wynoszącym 7x lub więcej. Na podstawie badania przeprowadzonego przez Panasonic.

**Kiedy ogniskowa wynosi 28 mm.

• L-Mount jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Leica Camera AG.
• Projekt i specyfikacje mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764