logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic na ISE 2019

  PR 17.01.2019, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-na-ise-2019,380838,artykul.html

Wśród wielu nowych urządzeń, które Panasonic zaprezentuje na ISE znajdzie się projektor laserowy o mocy 50 000 lumenów, zapewniający najlepszy w branży stosunek jasności do rozmiaru urządzenia. Model został stworzony z myślą o dużych projekcjach na żywo, zapewnia wysoką jasność i wyrazisty obraz.

Panasonic jako lider na europejskim rynku projektorów o wysokiej jasności - zarówno modeli do wynajmu, jak i stacjonarnych instalacji (z 36,02-proc. udziałem tym w rynku i 43,77-proc. w segmencie projektorów laserowych) zaprezentuje pełny asortyment projektorów - od podstawowych model o jasności 3 000 lumenów po najmocniejsze urządzenia o ultrawysokiej jasności 50 000 lumenów. Na stoisku będzie też można zobaczyć pełną ofertę profesjonalnych wyświetlaczy 4K.

Jak co roku, Panasonic zaprezentuje specjalny pokaz swoich technologii ProAV. W przeszłości firma prezentowała między innymi mapping 3D wyświetlany na sportowym samochodzie, pokaz zrobotyzowanych ekranów 4K oraz pokaz holograficzny łączący występ artystów na żywo z projekcją laserową. W tym roku, w tym samym miejscu (hala 1, stoisko H20) Panasonic stworzy wirtualną podróż dookoła świata z wykorzystaniem projektorów laserowych, technologii 4K i IP oraz automatycznej rejestracji wideo.

Kolejną atrakcją będzie nowoczesna, interaktywna klasa lekcyjna stworzoną z myślą o pracy w grupach. To trend edukacyjny widoczny na amerykańskich uczelniach, który w centrum nauczania stawia studentów, umożliwiając im dzięki technologiom wspólną pracę oraz rozwiązywanie problemów w małych grupach. Do stworzenia futurystycznej klasy wykorzystane zostaną zdalnie sterowane kamery do nagrywania wykładu zintegrowane z platformą Lecture Capture, interaktywne ekrany i projektory oraz technologie ułatwiające współpracę.

Odwiedzający będą również zaproszeni na spacer supernowoczesną ulicą handlową. Tam zobaczyć będzie można ścianę wideo nawiązującą interakcje z przechodniami, najnowsze wyświetlacze dotykowe 4K oraz przezroczyste ekrany zmieniające sklepowe witryny w niesamowite projekcje.

- Targi ISE będą w tym roku bardzo ekscytującym wydarzeniem. Zaprezentujemy najlepsze rozwiązania dla branży rozrywkowej, edukacyjnej oraz do pracy grupowej. Dla branży wynajmu mamy nowy projektor o jasności 50 000 lumenów i najmniejszych na rynku wymiarach. Jesteśmy również bardzo podekscytowani naszym corocznym pokazem, który za sprawą technologii projekcyjnych przeniesie odwiedzających daleko poza nasze stoisko, a dokładnie w podróż dookoła świata - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Panasonic zaprezentuje swoje rozwiązania w hali 1 na stoisku H20 w centrum konferencyjnym RAI, w Amsterdamie w dniach 5-8 lutego 2019 r. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć TUTAJ

Źródło: PSCEU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764