logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic na targach InfoComm 2013

  PR 13.07.2013, przeczytano 686 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów InfoComm w Orlando, Panasonic przedstawił najnowszą ofertę profesjonalnych rozwiązań dla branży audiowizualnej. Firma zaprezentowała m.in. wytrzymały wyświetlacz TH-47LFX6, cienkie monitory z serii LFE6 oraz projektory z serii PT-DZ13KE przeznaczone do pokazów  wielkoformatowych. Wśród nowości przedstawionych przez producenta znalazł się również procesor wieloekranowy ET-MWP100G, pozwalający na wyświetlanie panoramicznych obrazów przy użyciu kilku projektorów lub monitorów jednocześnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-na-targach-infocomm-2013,19250,artykul.html

47-calowy monitor TH-47LFX6 posiadający klasę szczelności IP44, gwarantuje wysoką odporność na kurz, zalanie oraz wstrząsy. Dzięki parametrom jasności na poziomie 1000cd/m2, wyświetlacz umożliwia uzyskanie wyraźnych obrazów nawet przy bezpośrednim nasłonecznieniu. Urządzenie może być z powodzeniem wykorzystane do prezentacji treści reklamowych czy informacyjnych w przestrzeni publicznej. TH-47LFX6 będzie dostępny na rynku europejskim latem tego roku.

Panasonic przedstawił także nowe wyświetlacze LCD z serii LF60 i LF6. Urządzenia wyróżnia solidna konstrukcja, która pozwala im pracować przez cały rok, 24 godziny na dobę. Modele z obu serii występują w rozmiarach 42, 47 i 55 cali. Uzyskują jasność na poziomie 700cd/m2 w przypadku urządzeń z linii LF60 oraz 450cd/m2 dla modeli LF6. Są również wyposażone w technologię Digital Link i pozwalają na sterowanie oraz dostarczanie sygnału audio oraz wideo w jakości Full HD na odległość do 100 metrów za pomocą jednego przewodu CAT5e lub Ethernet. Na rynku europejskim monitory będzie można nabyć u Autoryzowanych Partnerów Panasonic w drugiej połowie 2013 roku.

Dla użytkowników oczekujących wysokiej jakości obrazów w konkurencyjnej cenie Panasonic wprowadził wyświetlacze TH-42LFE6 i TH-L50FE6 o przekątnych 42 i 50 cala. Wyjątkowo cienkie urządzenia dysponujące 0,4-calową ramką oraz głębokością sięgającą jedynie 2 cali zostały zaprojektowane z myślą o zastosowaniu zarówno w przestrzeni publicznej, jak i salach konferencyjnych. Będą one dostępne w sprzedaży we wrześniu tego roku.

Wśród rozwiązań interaktywnych firmy pojawiły się monitory plazmowe TH-65PB1, TH-103PB1 oraz TH-50PB2, oferujące bardzo wysoką jakość obrazu, rozszerzone opcje łączności oraz możliwość modyfikowania wyświetlanych treści. Interaktywna funkcja urządzeń oparta jest na bardzo czułym i dokładnym systemie detekcji ruchów elektronicznego pióra, które pozwala na nanoszenie notatek oraz rysowanie na ekranie. W przypadku 65-calowego modelu TH-65PB1 przy prezentacji może pracować nawet 4 użytkowników jednocześnie.

W obszarze profesjonalnych projektorów, Panasonic przedstawił m.in. wyposażoną w technologię Digital Link serię PT-DZ870E. Flagowy model tej linii, o takiej samej nazwie, dysponuje systemem 1-chip DLP i zapewnia jasność 8 500 lumenów oraz rozdzielczość WUXGA (1920x1200). Z kolei urządzenie PT-DW830E dostarcza obraz o jasności 8 500 lumenów oraz rozdzielczości WXGA, zaś PT-DX100E osiąga jasność 10 000 lumenów przy rozdzielczości XGA. Dodatkowo wysoki wskaźnik kontrastu oraz funkcja Dynamic RGB Booster pozwalają na wyświetlanie wyraźnego obrazu oraz wierne odzwierciedlenie kolorów. Do wielkoformatowych projekcji panoramicznych Panasonic przygotował kompaktowe i lekkie urządzenia z linii PT-DZ13KE. Obejmuje ona m.in. modele PT-DZ13KE i PT-DS12KE pozwalające na wyświetlanie obrazów o jasności 12 000 lumenów i rozdzielczości odpowiednio WUXGA i SXGA+. Wszystkie opisane projektory są już dostępne na rynku.

Ponadto na targach InfoComm pojawiły się lekkie, przenośne projektory z serii LW/LX. Wśród nich można było zobaczyć m.in. bezprzewodowe modele PT-LX300E i PT-LX270E, urządzenia o krótkiej ogniskowej PT-TW241RE, PT-TX301RE i PT-TW331RE, a także interaktywne projektory PT-TW240E, PT-TW330E i PT-TX300E. Prezentowane modele będą dostępne na rynku europejskim latem tego roku.

Na stoisku firmy znalazł się również procesor wieloekranowy ET-MWP100G, który umożliwia obsługę szerokiej gamy sygnałów przychodzących i wychodzących. Za jego pomocą możliwa jest prezentacja obrazu na ścianach wizyjnych, a także poprzez projektory przy wykorzystaniu projekcji tylnej czy technologii łączenia obrazów z wielu urządzeń. Treści mogą być wyświetlane zarówno poziomo, jak i pionowo, możliwe jest również ich obracanie i prezentowanie w formacie Picture-in-Picture. Projekcja jest sterowana za pomocą oprogramowania komputerowego, a operatorzy mają również możliwość wcześniejszego zapisywania ustawień. ET-MWP100G będzie dostępny na rynku od lipca 2013 roku.

Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764