logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium

  PR 01.02.2023, przeczytano 1099 razy
ilustracjastrzałka

Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych i przestrzeni edukacyjnych, a także rozwiązań "digital signage" w obszarach handlu detalicznego lub informacji publicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-prezentuje-nowa-generacje-monitorow-klasy-premium,398840,artykul.html

Wyjątkowy poziom jakości obrazu i widoczności

Panel 4K o wysokiej rozdzielczości (3840 x 2160 pikseli) oferuje cztery razy więcej pikseli niż Full HD zapewniając realistyczny i szczegółowy obraz o wysokiej jasności 700 cd/m2, który będzie wyróżniał się w jasnym otoczeniu, takim jak hol wejściowy, lobby lub jasno oświetlone miejsce spotkań. Powłoka antyodblaskowa o 25 proc. zmniejsza odbicie światła i znacznie poprawia widoczność we wszystkich środowiskach pracy.

Elastyczna instalacja dla różnych zastosowań

Dzięki dostępności ekranów w różnych rozmiarach oraz możliwości przechylania o 20 stopni do przodu i do tyłu, monitory  nadają się do instalacji w różnych miejscach, takich jak sale konferencyjne z dużą liczbą osób, jak i kabiny konferencyjne, gdzie mogą one być również używane pionowo.

Wbudowana skalowalność

Aby zapewnić maksymalną elastyczność i skalowalność, seria SQ2H jest przystosowane do obsługi Intel Smart Display Module (Intel® SDM). Obsługa transmisji lub zastosowań z zakresu "digital signage" jest możliwa przy użyciu wbudowanego komputera, karty lub bezprzewodowego systemu prezentacji. Monitory są również wyposażone w funkcję odtwarzacza multimedialnego USB do wyświetlania treści 4K i mogą działać w trybie autonomicznym jako wysokiej jakości urządzenie "digital signage".

Seria SQ2H jest wyposażona w 3 HDMI, DIGITAL OUT (HDMI-A), PC (Mini D-sub) oraz 2 USB-A i USB-C kompatybilne z DisplayPort Alternate i zasilanie do 60W. Każda jednostka główna ma wbudowane głośniki 20W (10W + 10W), co eliminuje potrzebę stosowania zewnętrznych głośników i umożliwia instalację wyświetlaczy w ciasnych przestrzeniach.

Seria SQ2H będzie dostępna od grudnia 2023 r. i dołączy do szerokiej gamy monitorów LCD 4K UHD do zastosowań biznesowych, edukacyjnych i w obszarze "digital signage".

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764