logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic prezentuje supercichy projektor 1-Chip DLP

  PR 20.02.2015, przeczytano 677 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2015 w Amsterdamie firma Panasonic zaprezentowała nowy projektor o wysokiej jasności – PT-DZ780. Model jest wyposażony w technologię 1-Chip DLP i jest najcichszym urządzeniem w swojej kasie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-prezentuje-supercichy-projektor-1-chip-dlp,24002,artykul.html

Projektor przeznaczony jest do ciągłej 24-godzinnej pracy między innymi w przestrzeni publicznej, do zastosowania w branży Digital Signage, wynajmu, czy też podczas wydarzeń scenicznych. Model DZ780 posiada system chłodzenia cieczą, który zapewnia cichą pracę na poziomie zaledwie 30dB podczas projekcji przy pełnej wyjściowej mocy lampy. 

Projektor został wyposażony w system dwulampowy, który wyświetla obraz o jasności 7000 lumenów i rozdzielczości WUXGA. Oferuje także szereg funkcji zwykle zarezerwowanych dla najlepszych projektorów użytkowanych w dużych przestrzeniach.

- Seria Panasonic PT-DZ780 wyróżnia się wśród projektorów instalacyjnych przede wszystkim parametrami technicznymi - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. - Co więcej, pozwala zmniejszyć całkowity koszt posiadania, zapewniając cykl wymiany lampy do 4000 godzin w trybie normalnym, czyli dwukrotnie dłuższy niż w podobnych projektorach tej klasy. Nie ma także potrzeby wymiany filtra powietrza, ponieważ nowy hermetyczny układ optyczny nie pozwala na przenikanie pyłu - dodaje Magdalena Przasnyska.

System dwulampowy z trybem zmiany lampy eliminuje przerwy w razie awarii lampy i umożliwia działanie 24 godziny na dobę. Po raz pierwszy w urządzeniu tej klasy Panasonic zastosował tak zaawansowane technologie, jak system Dayligh View 2, dynamiczny wzmacniacz RGB oraz procesor Detail Clarity. Dzięki temu model zapewnia wierną reprodukcję kolorów, odwzorowanie szczegółów obrazu, a także wysoką jasność bez potrzeby wyłączania światła podczas projekcji.

 

Dodatkowo model DZ870 wyposażono w funkcję korekcji geometrycznej, która pozwala na wyświetlanie prezentacji na zakrzywionej lub nieregularnej powierzchni. Możliwa jest też projekcja wieloekranowa, dzięki systemowi Multi-Screen Support. Pozwala on bezproblemowo połączyć kilka obrazów w jeden większy poprzez dopasowanie krawędzi (funkcja Edge blending) oraz kolorów 

(ang. Color Matching). Seria DZ780 jest także kompatybilna z opcjonalnym oprogramowaniem Geometric Manager Pro i zestawem aktualizacji Auto Screen Adjustment, który automatycznie konfiguruje i kalibruje projektory w sieci, umożliwiając wyświetlenie spójnego obrazu z wielu projektorów lub na nieregularnej płaszczyźnie.

Nowe urządzenia Panasonic z serii DZ780 są kompatybilne z protokołem sterowania oświetleniem Art-Net DMX. Oprócz tego są wyposażone w złącze DIGITAL LINK, umożliwiające transmisję obrazu w rozdzielczości 1080p przy użyciu jednego kabla LAN na odległość 150m (100m dla rozdzielczości WUXGA).

Najnowsza seria urządzeń DZ780 obejmuje projektory PT-DZ780 (o jasności 7000 lumenów i rozdzielczości WUXGA), PT-DW750 (o jasności 7000 lumenów i rozdzielczości WXGA), PT-DX820 (o jasności 8200 lumenów i rozdzielczości XGA).

Więcej informacji na temat systemów wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl.

Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764