logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic prezentuje superjasny projektor laserowy 4K+

  PR 08.02.2018, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Do rodziny laserowo-fosforowych projektorów Panasonic o rozdzielczości powyżej 4K dołączył model PT-RQ22K. Urządzenie jest przeznaczone do wykorzystania podczas wydarzeń scenicznych, wystaw, a także do stałych instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-prezentuje-superjasny-projektor-laserowy-4k%2B,35366,artykul.html

PT-RQ22K to projektor 3-Chip DLP wyposażony w technologię laserową Solid Shine. Urządzenie ma podobne, kompaktowe wymiary i tę samą jasność 21 000 lumenów, co seria PT-RZ21K. Jednak w przeciwieństwie do poprzednich modeli, które oferowały rozdzielczość WUXGA/SXGA+, nowy projektor PT-RQ22K zapewnia jakość obrazu przekraczającą 4K (5120 x 2300).

Panasonic opracował innowacyjną technologię wyświetlania obrazu, na którą składa się napęd Quad Pixel Drive oraz technologia tworzenia klatek z częstotliwością 240 Hz przy rozdzielczości do 5120 × 3200 pikseli. Oprócz tego posiada procesor Real Motion, który korzysta z zaawansowanych algorytmów w celu tworzenia trzech dodatkowych klatek każdego obrazu. Zwiększa tym samym liczbę klatek na sekundę z natywnych 60 do 240, zapewniając płynny i realistyczny obraz ruchu.

Ponadto projektor jest wyposażony w odporne na temperaturę koła fosforowe i półprzewodnikowe moduły laserowe, które gwarantują żywe obrazy 4K+, precyzyjne odwzorowanie kolorów i wysoką jasność. PT-RQ22K obsługuje również najnowsze standardy przetwarzania obrazu 4K BT.2020 i HDR umożliwiające renderowanie bardziej kolorowych oraz realistycznych materiałów.

- PT-RQ22K uzupełnia linię projektorów Panasonic 4K, dołączając do modeli PT-RQ32K oraz PT-RQ13K. Urządzenie cechuje lekka waga, wysoka jasność oraz filmowa jakość obrazu, która sprawdza się zarówno podczas prezentacji z wykorzystaniem jednego projektora, jak i tych dużo bardziej złożonych - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic. - Połączyliśmy najlepszą w swojej klasie jakość obrazu i niski całkowity koszt posiadania (TCO) dzięki wykorzystaniu niezwykle skutecznego systemu chłodzenia. W efekcie wyeliminowaliśmy potrzebę wykorzystania filtra i dzięki temu projektor może pracować bez konserwacji przez bardzo długi czas, nawet w zakurzonym otoczeniu - dodaje.

PT-RQ22K został stworzony do instalacji, w których niezawodność jest kluczowa. Model jest wyposażony w podwójne źródło światła i zapewnia automatyczne przejście na sygnał zapasowy, jeśli główne źródło zawiedzie.

Nowy projektor obsługuje też technologię DIGITAL LINK, która umożliwia przesyłanie wideo 4K za pomocą jednego kabla. Model jest przy tym kompatybilny z nowo wprowadzoną przez Panasonic kartą interfejsu 12G-SDI (ET-MDN12G10), a także pełną gamą obiektywów 3-Chip DLP firmy Panasonic.

Firma Panasonic jest obecna na targach ISE w centrum konferencyjnym RAI w Amsterdamie od 6 do 9 lutego.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764