logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic prezentuje wielodotykowe ściany wideo

  PR 03.12.2018, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wprowadził na rynek nową serię interaktywnych wyświetlaczy z technologią ShadowSense do tworzenia ścian wideo. Modele oferują pełną personalizację, wysoką widoczność, wydajność i niezawodną pracę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-prezentuje-wielodotykowe-sciany-wideo,380370,artykul.html

Nowe monitory TH-55VF1H, TH-55LFV70, TH-55LFV8  są przeznaczone dla dużych sklepów, galerii handlowych, muzeów i korporacji. Sprawdzą się w zastosowaniach Digital Signage lub jako mapy budynków. 55-calowe wyświetlacze stanowią efektywne kosztowo rozwiązanie do stworzenia ścian wideo o dowolnych wymiarach. Najczęstsze konfiguracje to 2×2, 3×1, 3×2, 4×2 i 4×3. Co ważne, warstwa dotykowa może być zainstalowana przez Panasonic podczas montażu urządzenia (jako część pakietu serwisowego) lub zamówiona osobno. Dzięki temu ściana wideo może być w pełni dostosowana do wymagań klienta.

Dostępne są trzy nowe ekrany o przekątnej 55 cali i jasności 700 cd/m2 (VF1-SST i LFV70-SST) lub 500 cd/m2 (LFV8-SST). Wszystkie modele mogą pracować w trybie 24/7.  Ich ramki są na tyle wąskie, by ekrany pozwoliły stworzyć niemal bezszwowe ściany wideo i zapewniały optymalną powierzchnią dotykową.

Technologia ShadowSense wykorzystuje czujniki, które wykrywają cień obiektu i ustalają jego dokładną pozycję. Rozpoznają do 20 punktów dotyku jednocześnie w przypadku większych ścian wideo i do 12 punktów dotyku w przypadku prostych konfiguracji, takich jak 2x1. Technologia automatycznie wykrywa źródła sygnałów wejściowych, takie jak palec, rysik lub gumka. Jest również w stanie rozpoznać i zignorować przypadkowe dotknięcia.

Wszystkie monitory wyposażone są w złącza wejściowe sygnału cyfrowego, do których należą złącza DVI-D, HDMI, DisplayPort, DIGITAL LINK oraz USB. Modele mogą być zamontowane zarówno w pionie, jak i w poziomie.

- Niezwykle ważne jest dostarczenie klientom elastycznych i całkowicie dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań. Dlatego umożliwiamy instalację nakładki dotykowej na miejscu, podczas montażu urządzenia. Jednocześnie ekrany zapewniają doskonałą jakość obrazu, odwzorowanie kolorów, niezwykłą precyzję dotyku i błyskawiczny czas reakcji - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Każda ściana wideo jest tworzona na indywidualne zamówienie we współpracy z Panasonic.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764