logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic PT-DZ16KE: projektor Full HD o jasności 16 000 lumenów

  PR 29.04.2014, przeczytano 930 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wprowadza na rynek projektor PT-DZ16KE. Urządzenie wyposażone w technologię 3-chip DLP wyświetla obraz w jakości Full HD i uzupełnia wyróżnianą serię PT-DZ21K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-pt-dz16ke%3A-projektor-full-hd-o-jasnosci-16-000-lumenow,21500,artykul.html

PT-DZ16KE został zaprojektowany z myślą o klientach poszukujących niezawodnych, wysokiej jasności rozwiązań charakteryzujących się niskimi kosztach utrzymania, mając na celu obniżenie Całkowitego Kosztu Posiadania (TCO).

Projektory wyróżnia niskie zużycie energii i długi cykl wymiany lampy nawet do 3 000 godzin. Z kolei dzięki wykorzystaniu ekofiltra mogą funkcjonować bez konieczności jego wymiany czy konserwacji nawet do 12 000 godzin.

- Dzięki wykorzystaniu takich rozwiązań, jak wydajny czterolampowy układ optyczny, system chłodzenia cieczą oraz możliwość funkcjonowania w trybie 24/7, projektory PT-DZ16KE są idealne do zastosowania podczas wydarzeń wymagających dłuższego czasu pracy czy też do stałych instalacji w dużych obiektach - mówi Magdalena Przasnyska, Projectors Senior Sales and Marketing Manager. – Kompaktowe projektory oferują funkcje łączenia krawędzi i uzgadniania kolorów, jak również regulacji jasności obrazu dla wielkoformatowych projekcji z użyciem kilku urządzeń, dostarczając widzom niezwykłych wrażeń - dodaje Magdalena Przasnyska.

Panasonic zapewnił elastyczność instalacji projektorów dzięki zestawowi wymiennych obiektywów, które obsługują szeroki zakres rzutu. Dodatkowo możliwość projekcji typu 360 stopni pozwala na wyświetlanie obrazu zarówno na podłodze, jak i suficie.

Urządzenia z serii PT-DZ16KE mogą być zdalnie monitorowane i sterowane za pomocą oprogramowania ET-SWA100 umożliwiającego obsługę kilku projektorów jednocześnie.

Linia PT-DZ16KE jest dostępna u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic od kwietnia 2014 r. w sugerowanej cenie 164 455 złotych netto.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764