logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic rozszerza ofertę monitorów 4K

  PR 10.02.2020, przeczytano 620 razy

Panasonic wprowadza na rynek modele projektorów o wysokiej jasności, które idealnie sprawdzą się w zastosowaniach Digital Signage i Smart Retail, a także nową serię monitorów opracowanych z myślą o salach konferencyjnych i wykładowych


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-rozszerza-oferte-monitorow-4k,385613,artykul.html

Już jutro na konferencji prasowej podczas targów ISE w Amsterdamie Panasonic zaprezentuje nowe monitory LCD o wysokiej rozdzielczości 4K, które jako pierwsze na świecie wyposażono w gniazdo Intel® Smart Display Module (SDM). Do serii SQ1H i SQE1, które obejmują profesjonalne monitory 4K klasy premium, dołączą modele o wyższej jasności i nowym designie, doskonałe do zastosowań Digital Signage i Smart Retail. Dodatkowo firma Panasonic zaprezentuje nową serię monitorów CQE1 opracowanych z myślą o codziennych prezentacjach i sprawnym udostępnianiu wysokiej jakości materiałów wizualnych w salach konferencyjnych oraz lekcyjnych.

SQ1H — seria jaśniejszych i bardziej inteligentnych urządzeń

Nowo dodane do oferty monitory serii SQ1H (86/75/65/55 cali) wyróżniają się panelem o większej jasności na poziomie 1000 cd/m² lub 2000 cd/m² [1], dzięki czemu wyświetlane materiały są wyraźne nawet w przypadku instalacji w witrynach sklepowych, słonecznych pomieszczeniach takich jak atrium czy lobby, a także na stoiskach na świeżym powietrzu.

Z myślą o nowej generacji zastosowań Smart Retail i In-Store Digitisation monitory te jako pierwsze zostały wyposażone w najnowsze gniazdo Intel® SDM. Gniazdo SDM daje więcej możliwości wykorzystania monitorów w nowoczesnych obiektach handlowych, gdzie niezbędne są zintegrowane systemy komputerowe. Na przykład monitor wyposażony w kamerę i korzystający z programu do rozpoznawania twarzy przez moduł SDM mógłby wykryć, że ktoś patrzy na wystawę, określić profil i grupę docelowych odbiorców, i odtwarzać przechodniom spersonalizowane reklamy lub oferty marketingowe.

Najnowsze rozwiązanie firmy Intel® łatwo integruje się ze smukłymi monitorami z serii SQ1H i jest zgodne z systemami operacyjnymi Windows, Linux i Android. Zostało też zoptymalizowane pod kątem przyszłości — obsługuje wiele generacji procesorów Intel®, większą przepustowość oraz monitory o wyższej rozdzielczości, które dopiero powstaną.

Pełne barw obrazy 4K

Aby pomóc klientom zwrócić uwagę przechodniów, monitory zostały wyposażone w funkcję zarządzania 12-osiową matrycą kolorów zgodną ze standardem HDR, dzięki czemu możliwe jest wyświetlanie szerokiej gamy kontrastów. Ponadto monitory są zgodne z międzynarodowym standardem trybu emulacji BT.2020, który umożliwia generowanie atrakcyjnych obrazów 4K o bogatej palecie barw.

Sygnały obrazu, dźwięku i kontroli można połączyć i powiązać z zewnętrznymi urządzeniami przy użyciu jednego kabla LAN. Są one również zgodne z rozwiązaniem „DIGITAL LINK”, co sprzyja zwiększeniu oszczędności i zmniejszeniu kosztów. Dodana została też funkcja multimedialnego odtwarzacza USB, która pozwala wyświetlać treści 4K, dzięki czemu wysokiej jakości materiałami Digital Signage można zarządzać bez specjalnego odtwarzacza.

Monitory SQE1 obsługujące sieć Wi-Fi

Seria SQE1 odróżnia się od wcześniejszych modeli SQ1 obsługą sieci Wi-Fi, a ponadto zachowuje wszystkie wysokiej jakości funkcje, jakich można oczekiwać od urządzeń klasy premium idealnych do zastosowań Digital Signage w miejscach publicznych. Oferta obejmuje szeroką gamę paneli LCD w różnych rozmiarach — od modelu o przekątnej 98 cali po model 43-calowy. Wyjątkowo wytrzymała konstrukcja sprawia, że monitory te sprawdzają się w instalacjach pionowych i w przypadku działania w trybie całodobowym w miejscach publicznych, takich jak dworce kolejowe, lotniska i obiekty użyteczności publicznej.

Modele z nowej serii wyposażono też w gniazdo Intel SDM oraz wiele różnych portów (m.in. HDMI, wejście/wyjście DisplayPort, USB Type-C), które są niezbędne w przypadku monitorów profesjonalnych i umożliwiają łatwe podłączanie różnorodnych urządzeń do odtwarzania oraz kart rozszerzeń. Nowe urządzenia mają również wbudowane głośniki, dzięki czemu możliwe jest odtwarzanie materiałów z dźwiękiem.

Seria CQE1 do sal konferencyjnych i lekcyjnych

Serię CQE1 opracowano z myślą o zastosowaniu w salach konferencyjnych i lekcyjnych. Obejmuje ona siedem modeli, od 98-calowych po 43-calowe, generujących obraz w jakości 4K i wyposażonych w bardzo czytelny ekran, który w zakresie wyświetlania spełni wymagania każdego użytkownika. Gwarancja nieprzerwanej pracy nawet przez 16 godzin dziennie sprawia, że urządzenia te są wyjątkowo niezawodne i idealnie nadają się do codziennego użytku w salach konferencyjnych i lekcyjnych. Serię stworzono pod kątem zgodności ze standardem VESA — urządzenia można łatwo zamontować pod sufitem lub na ścianie przy użyciu uniwersalnego wspornika.

W przypadku wykorzystania ich w roli monitora w sali konferencyjnej lub lekcyjnej szczególnie przydają się różne porty, które ułatwiają podłączanie. Urządzenia ze złączem HDMI CEC można podłączyć do monitora za pomocą kabla HDMI. Seria ma też w standardzie port USB Type-C, który pozwala na łatwe podłączanie urządzeń mobilnych, oraz wbudowane głośniki umożliwiające odtwarzanie dźwięku.

Monitory będą sukcesywnie wprowadzane na rynek przez cały rok 2020. Więcej informacji będzie można uzyskać przy stoisku 1-H20 w hali 1 podczas targów ISE2020, które odbędą się w kompleksie Amsterdam RAI w dniach od 11 do 14 lutego, a także na stronach internetowych Panasonic Business.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

www.business.panasonic.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Monitory o przekątnej 86/75 cali mają panele o jasności 1000 cd/m² lub większej, a monitory o przekątnej 65/55 — 2000 cd/m² lub większej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764