logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP

  PR 07.02.2023, przeczytano 781 razy
ilustracja

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że współpraca podczas spotkań, "burz mózgów" czy wirtualnych lekcji jest bezproblemowa i produktywna. Ta nowa seria uzupełnia istniejącą gamę monitorów dotykowych Panasonic InGlass zapewniając odpowiednie rozwiązanie dla instalacji ekranu dotykowego dla każdych wymagań i budżetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-rozszerza-oferte-monitorow-dotykowych-prezentujac-serie-eq2-pcap,398905,artykul.html

Niesamowita dokładność dotyku

Nowa seria EQ2-PCAP zapewnia niesamowitą precyzję z obsługą 10-punktowego wielodotyku zarówno w rękawiczkach, jak i bez. Dzięki połączeniu rozdzielczości 4K, jasności 500cd/m2 i powłoki antyrefleksyjnej, urządzenia te doskonale spełnią swoją rolę podczas pracy grupowej. Zapewniają wyjątkową swobodę prezentowania informacji w trybie pionowym lub poziomym uzupełnionym o możliwość regulacji kąta nachylenia w zakresie 20 stopni. Niezależnie od tego czy jest on używany w salach konferencyjnych, salach lekcyjnych, czy jako element "digital signage", monitor został zaprojektowany do ciągłej pracy przez 18 godzin, a jego bezramkowa konstrukcja ułatwia usuwanie kurzu, brudu i zarazków z powierzchni ekranu.

Wszechstronna łączność

Aby zapewnić maksymalną kompatybilność i uniknąć kabli, seria EQ2-PCAP jest wyposażona w gniazdo specyfikacji Intel SDM obsługujące takie aplikacje, jak transmisje, bezprzewodowe systemy prezentacji oraz rozwiązania digital signage.

Urządzenia USB można podłączyć do monitora za pomocą USB typu A i sterować nimi za pomocą komputera podłączonego do EQ2-PCAP przez port USB typu C. Funkcja ta jest idealna do łatwego prowadzenia wideokonferencji. Jeśli kamera lub zestaw głośnomówiący jest na stałe podłączony do monitora w sali konferencyjnej, użytkownik może po prostu podłączyć komputer i natychmiast sterować wszystkimi urządzeniami, aby sprawnie rozpocząć spotkanie.

Seria jest wyposażona w 3 gniazda wejściowe HDMI, PC i USB typu C. Możliwe jest zarządzanie siecią LAN lub szeregową, a jednoczesne sterowanie może odbywać się za pośrednictwem sieci. Ekrany ułatwiają sterowanie siecią LAN za pomocą AMX lub Crestron Connected. Seria obsługuje również funkcję Screen Transfer, która umożliwia komputerowi strumieniowe przesyłanie treści do maksymalnie 64 monitorów podłączonych do przewodowej sieci LAN.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764