logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP

  PR 07.02.2023, przeczytano 395 razy
ilustracja

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że współpraca podczas spotkań, "burz mózgów" czy wirtualnych lekcji jest bezproblemowa i produktywna. Ta nowa seria uzupełnia istniejącą gamę monitorów dotykowych Panasonic InGlass zapewniając odpowiednie rozwiązanie dla instalacji ekranu dotykowego dla każdych wymagań i budżetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-rozszerza-oferte-monitorow-dotykowych-prezentujac-serie-eq2-pcap,398905,artykul.html

Niesamowita dokładność dotyku

Nowa seria EQ2-PCAP zapewnia niesamowitą precyzję z obsługą 10-punktowego wielodotyku zarówno w rękawiczkach, jak i bez. Dzięki połączeniu rozdzielczości 4K, jasności 500cd/m2 i powłoki antyrefleksyjnej, urządzenia te doskonale spełnią swoją rolę podczas pracy grupowej. Zapewniają wyjątkową swobodę prezentowania informacji w trybie pionowym lub poziomym uzupełnionym o możliwość regulacji kąta nachylenia w zakresie 20 stopni. Niezależnie od tego czy jest on używany w salach konferencyjnych, salach lekcyjnych, czy jako element "digital signage", monitor został zaprojektowany do ciągłej pracy przez 18 godzin, a jego bezramkowa konstrukcja ułatwia usuwanie kurzu, brudu i zarazków z powierzchni ekranu.

Wszechstronna łączność

Aby zapewnić maksymalną kompatybilność i uniknąć kabli, seria EQ2-PCAP jest wyposażona w gniazdo specyfikacji Intel SDM obsługujące takie aplikacje, jak transmisje, bezprzewodowe systemy prezentacji oraz rozwiązania digital signage.

Urządzenia USB można podłączyć do monitora za pomocą USB typu A i sterować nimi za pomocą komputera podłączonego do EQ2-PCAP przez port USB typu C. Funkcja ta jest idealna do łatwego prowadzenia wideokonferencji. Jeśli kamera lub zestaw głośnomówiący jest na stałe podłączony do monitora w sali konferencyjnej, użytkownik może po prostu podłączyć komputer i natychmiast sterować wszystkimi urządzeniami, aby sprawnie rozpocząć spotkanie.

Seria jest wyposażona w 3 gniazda wejściowe HDMI, PC i USB typu C. Możliwe jest zarządzanie siecią LAN lub szeregową, a jednoczesne sterowanie może odbywać się za pośrednictwem sieci. Ekrany ułatwiają sterowanie siecią LAN za pomocą AMX lub Crestron Connected. Seria obsługuje również funkcję Screen Transfer, która umożliwia komputerowi strumieniowe przesyłanie treści do maksymalnie 64 monitorów podłączonych do przewodowej sieci LAN.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764