logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic Toughpad FZ-Y1: tablet dla projektanta

  PR 27.07.2015, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełni ofertę wzmocnionych tabletów o 20-calowy model Toughpad FZ-Y1 z ekranem 4K. Dzięki wzmocnionym parametrom technicznym i szeregowi dostępnych portów tablet będzie można podłączyć do dowolnego urządzenia peryferyjnego i wykorzystać m.in. jako monitor mobilny do transmisji materiałów 4K. Urządzenie zostało zaprojektowane przede wszystkim z myślą o architektach, projektantach, nadawcach telewizyjnych, fotografach oraz handlowcach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-toughpad-fz-y1%3A-tablet-dla-projektanta,25520,artykul.html

Toughpad FZ-Y1 to drugi 20-calowy tablet 4K w ofercie Panasonic, po wprowadzonym w 2013 r. modelu UT-MA. Najnowszy model FZ-Y1 dysponuje dotykowym ekranem LCD IPSα, wyświetlającym obraz w rozdzielczości 4K (3840 x 2560), formacie 15:10 i zapewniającym gęstość obrazu 230 pikseli na cal. Ponadto oferuje szerokie kąty widzenia, wykraczające poza rozdzielczości Ultra HD. Nową funkcjonalnością modelu FZ-Y1 jest natomiast obsługa formatu Full HD, dzięki czemu tablet może z powodzeniem wyświetlać materiały w tej jakości.

Toughpad FZ-Y1 został wyposażony w szereg portów oraz niezbędne standardy łączności. Za sprawą nowego wejścia HDMI 2.0, urządzenie możne wyświetlać materiały w jakości 4K z innych urządzeń i służyć jako przenośny monitor. Oprócz tego zestaw portów biznesowych (port USB 3.0 z możliwością ładowania, port LAN, wejście karty SD, czytnik kart procesorowych i złącze dokujące) został uzupełniony o Mini DisplayPortTM. Z kolei łączność bezprzewodową zapewnia technologia Bluetooth i WLAN, dzięki czemu użytkownik ma zawsze dostęp do sieci, zarówno podczas pracy przy biurku, jak i w terenie.

Tablet w wersji Standard wyróżnia wysoka wydajność za sprawą najnowszego procesora 5 generacji Intel Core i5-5300U vPro (z pamięcią 3MB, o częstotliwości od 2,3 GHz do 2,9 GHz - przy użyciu technologii Intel Turbo Boost). Ponadto urządzenie oferuje 8GB RAM (4GB dla modelu Value) oraz 256GB pamięci SSD (128GB dla modelu Value). Działa w oparciu o system operacyjny Windows 8.1 Pro Update, zapewniając intuicyjną obsługę ekranu.

Dotykowy panel urządzenia wraz z czarnym obramowaniem spaja konstrukcja wykonana z magnezu. Z kolei całość zamknięta jest we wzmocnionej obudowie z włókna szklanego. W efekcie Toughpad FZ-Y1 może wytrzymać upadek z wysokości do 76 cm**, co minimalizuje ryzyko uszkodzeń i ewentualnych przestojów w pracy. Jednocześnie urządzenie wyróżnia stosunkowo niewielka waga 2,41 kg. Dodatkowym udogodnieniem jest blokada antykradzieżowa, która pozwala z łatwością zabezpieczyć tablet poza miejscem pracy.

Dzięki swoim nowym funkcjom model Panasonic Toughpad FZ-Y1 Standard może być wykorzystany między innymi przez fotografów czy nadawców emisyjnych, którym może posłużyć jako monitor do natychmiastowego przeglądania zdjęć czy ujęć wideo w najwyższej jakości. W przypadku branży medycznej możliwe jest także przeglądanie skanów oraz zdjęć rentgenowskich o wysokiej jasności. Ponadto, za sprawą dużego ekranu o rozdzielczości 4K oraz możliwościom współpracy z urządzeniami peryferyjnymi, tablet może służyć jako narzędzie do projektowania w firmach architektonicznych, wśród inżynierów czy też w agencjach reklamowych. Z kolei dla przedstawicieli handlowych Toughpad FZ-Y1 będzie atrakcyjnym urządzeniem do prezentacji ofert.

Słuchając głosów z rynku, wprowadziliśmy do nowego tabletu Toughpad FZ-Y1 szereg praktycznych funkcji, które czynią ten model wyjątkowo atrakcyjnym narzędziem do zastosowań w fotografii, architekturze, modzie, handlu czy w branży medycznej – mówi Jan Kaempfer, General Manager Marketing w Panasonic Computer Product Solutions. – Ponadto, parametry i funkcje modelu zostały zoptymalizowane pod kątem trzech wersji tabletu tak, by sprostać różnym oczekiwaniom cenowym i użytkowym naszych klientów – dodaje Jan Kaempfer.

Tablet Panasonic Toughpad FZ-Y1 będzie dostępny wraz z opcjonalną biurkową stacją dokującą lub pokrowcem do noszenia urządzenia. Dzięki temu sprawdzi się zarówno w roli komputera stacjonarnego, jak i tabletu. Co więcej, stacja dokująca oprócz dodatkowych portów łączności, daje możliwość przechylenia urządzenia tak, by mogło ono służyć w roli deski kreślarskiej. W ofercie dostępny będzie także adapter kompatybilny ze standardem VESA.

Najnowsze modele Panasonic Toughpad FZ-Y1 w wersji Standard i Value trafią na polski rynek pod koniec sierpnia. Będą do nabycia u Autoryzowanych Partnerów Panasonic w sugerowanych cenach:

  • Toughpad FZ-Y1 Standard – od 14 500 zł netto;
  • Toughpad FZ-Y1 Value– 12 500 zł netto.


Premiera wersji Performance jest przewidziana w dalszej części tego roku.

Źródło: Panasonic

Dodatkowe informacje:

** Test odporności przeprowadzono przy włączonym systemie operacyjnym podczas upadku na spodnią stronę urządzenia. Odporność na upadek nie stanowi gwarancji, że nie wystąpi uszkodzenie lub wadliwe działanie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764