logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic ulepsza odwzorowanie kolorów i wzbogaca ofertę projektorów

  PR 29.06.2020, przeczytano 197 razy
ilustracja

PT-LRZ35 to projektory DLP z rewolucyjnym źródłem światła RGB LED, które generują dynamiczne kolorowe obrazy idealnie sprawdzające się w środowiskach wymagających nauki w grupach, podczas spotkań lub pracy zespołowej


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-ulepsza-odwzorowanie-kolorow-i-wzbogaca-oferte-projektorow,387573,artykul.html

Firma Panasonic ogłosiła, że w lipcu wprowadzi do sprzedaży w Europie projektory z serii PT-LRZ35, które jako pierwsze zostały wyposażone w 1-chipowy procesor DLP. Dzięki rewolucyjnemu źródłu światła RGB LED projektory generują dynamiczne kolorowe obrazy, które świetnie sprawdzą się w środowiskach wymagających nauki w grupach, podczas spotkań lub pracy zespołowej. Urządzenia doskonale nadają się do zastosowania zarówno w salach wykładowych, jak i niewielkich klasach, a także podczas prezentacji biznesowych.

Projektory PT-LRZ35 wyróżniają się jasnością na poziomie 3,500 lumenów i są dostępne w rozdzielczości WUXGA[1] lub WXGA[2]. Każdy kanał koloru w źródle światła LED RGB ma dyskretne diody LED, co zapobiega rozwarstwianiu się barw i pozwala uzyskać szerszą gamę kolorów, dając w efekcie lepszy efekt końcowy. Dzięki konstrukcji bez koła kolorów obrazy są dobrze widoczne i nie występuje na nich efekt tęczy.

Poza imponującym obrazem nowy model wyróżnia się także intuicyjną obsługą. Funkcja szybkiego włączania i wyłączania pozwala wyświetlić obraz w niespełna sekundę i eliminuje konieczność czekania na ostudzenie projektora po zakończeniu sesji.

Porty HDMI-CEC umożliwiają uruchomienie projektora i rozpoczęcie odtwarzania w trybie czuwania jednym dotknięciem przy użyciu wielofunkcyjnego pilota. Dodatkowo po podłączeniu urządzenia do strumieniowania multimediów do gniazda zasilania USB członkowie zespołu mogą wyświetlać swoje materiały bezprzewodowo z urządzeń mobilnych[3].

Wysoka wydajność, małe wymagania w zakresie konserwacji

Serię PT-LRZ35 zaprojektowano z myślą o niezawodności i długim okresie eksploatacji – zastosowane rozwiązania pozwalają zmniejszyć nakład pracy informatyków i techników, a jednocześnie zmaksymalizować dostępność urządzeń dla użytkowników.

Konstrukcja bez koła kolorów i dyskretne radiatory LED zwiększają wydajność chłodzenia. Udoskonalenia wprowadzone w hermetycznej strukturze uszczelniającej modułu DMD zapobiegają dostawaniu się kurzu do wnętrza urządzenia i eliminują konieczność stosowania filtra powietrza, co przekłada się na mniejsze wymagania w zakresie konserwacji i utrzymanie stałej jakości obrazu przez ponad 20,000 godzin[4].

Sprawna konfiguracja i łatwe dostosowanie do potrzeb

Użytkownicy mogą liczyć na większą swobodę i mniejsze zniekształcenia obrazu przy projekcji z komputera – umożliwia to obiektyw z 1.3-krotnym zoomem, współczynnikiem rzutu 1,28-1,69:1[5], funkcją regulacji obiektywu w pionie (+50%, +40% lub ręcznie) i opcją korekcji perspektywy w pionie (±30°). Projektory mogą być również używane na 2 osiach (przedniej i bocznej), dzięki czemu możliwa jest instalacja panoramiczna (360°) pozwalająca na większą kreatywność projekcji i wyświetlania. Waga 6.7 kg i kompaktowe wymiary (375 × 124*3 × 314 mm)[6] sprawiają, że projektory nie rzucają się w oczy i doskonale sprawdzają się w dynamicznie zmieniających się środowiskach biznesowych czy edukacyjnych.

- Środowiska biznesowe i edukacyjne w coraz większym stopniu doceniają możliwości związane z pracą i nauką zespołową, która wymaga niezawodnych, wydajnych, łatwych w obsłudze i transporcie projektorów pozwalających wygenerować obraz wysokiej jakości - ocenia Thomas Vertommen, European Product Marketing Manager w firmie Panasonic Business. - Seria PT-LRZ35 wyznacza w tej dziedzinie nowy standard. To pierwsze projektory firmy Panasonic wyposażone w źródło światła RGB LED generujące obraz wysokiej jakości przy zachowaniu niewielkich wymiarów, które ułatwiają przenoszenie urządzeń.

Seria PT-LRZ35 obejmuje dwa modele: PT-LRZ35 (WUXGA) i PT-LRW35 (WXGA), które będą dostępne w sprzedaży od lipca.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

www.business.panasonic.pl

Dodatkowe informacje:

[1] model PT-LRZ35
[2] model PT-LRW35
[3] Wymaga zgodnego modułu sieciowego do strumieniowania oraz aplikacji sterującej / przeglądarki internetowej na urządzenia mobilne lub komputery. Firma Panasonic nie może zagwarantować zgodności z urządzeniami innych firm.
[4] Firma Panasonic zaleca czyszczenie lub sprawdzenie w punkcie zakupu po około 20 000 godzin. Żywotność źródła światła może być mniejsza w zależności od warunków otoczenia. Po krótszym czasie może być konieczna wymiana części innych niż źródło światła. Po 20 000 godzin pracy poziom jasności projektora maleje do około połowy.
[5] Współczynnik rzutu: 1,35–1,77:1 w przypadku modelu PT-LRW35.
[6] Bez obiektywu, bez wystających elementów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764