logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza dwie serie wyświetlaczy dla przestrzeni publicznych, biznesu i edukacji

  PR 14.12.2022, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

Firma Panasonic ogłosiła wprowadzenie do oferty dwóch serii profesjonalnych wyświetlaczy 4K UHD nowej generacji, zaprojektowanych dla potrzeb każdej przestrzeni publicznej, biznesowej i edukacyjnej. Zastępująca serię SQE1, nowa seria SQE2, to zaawansowane wyświetlacze zaprojektowane do pracy 24 godziny na dobę, zapewniające najwyższą jakością prezentowanego obrazu, wyposażone w matrycę z wysokim napyleniem i warstwą antyodblaskową dla doskonałego odbioru prezentowanych treści, nawet w bardzo jasnych pomieszczeniach o dużym nasłonecznieniu czy instalacjach digital signage. CQE2 jest natomiast następcą modelu CQE1 i jest znakomitym rozwiązaniem do sal konferencyjnych i wykładowych, zapewniającym możliwość pracy do 16 godzin na dobę i dającym elastyczne możliwości połączeń. Nowe monitory, w szerokim wyborze przekątnych od 43 do 98 cali będą dostępne w drugim kwartale 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-dwie-serie-wyswietlaczy-dla-przestrzeni-publicznych%2C-biznesu-i-edukacji,398343,artykul.html

Doskonała jakość wyświetlanego obrazu, w serii monitorów premium SQE2

Seria SQE2 została zaprojektowana tak, aby umożliwić wyświetlanie treści wideo z bezkompromisową jasnością, nawet w bardzo jasnych salach konferencyjnych o dużym nasłonecznieniu lub dużą ilością światła sztucznego, pokojach do wideokonferencji, pracy współdzielonej i zdalnej czy przestrzeniach handlowych. Monitory oferują jasność na poziomie 500cd/m² oraz panel z powłoką antyodblaskową o napyleniu wynoszącym nie mniej niż 25% (w przypadku 86 calowego wyświetlacza TH-86SQE2W napylenie wynosi 28%), redukującym liczbę odbić generowanych przez otaczające oświetlenie i w ogromny sposób podnoszących jakość wyświetlanych treści niezależnie od otoczenia.

Aby zapewnić najwyższą elastyczność oraz świetny wygląd, bez konieczności stosowania dodatkowych, zewnętrznych urządzeń set-top box i kabli, monitory z serii SQE2 zostały również wyposażone w złącze zgodne ze specyfikacją Intel SDM, umożliwiające obsługę specjalistycznych aplikacji wykorzystywanych w instalacjach digital signage czy studiach telewizyjnych, instalację komputera PC, wykorzystanie monitora jako tablicy informacyjnej lub bezprzewodowego systemu do prezentacji treści.

Seria CQE2 z funkcjami dającymi nowe możliwości i elastyczną łączność

Panasonic ogłosił również wprowadzenie nowej generacji, podstawowych monitorów CQE2, ze zwiększoną do poziomu 500cd/m22  jasnością i panelami LCD 4K 1  obsługującymi rozdzielczość 3840 x 2160 pikseli. Zapewniają one najwyższą jakość obrazu z około 8.29 milliona pikseli – czterokrotnie wyższą niż w przypadku obrazu Full HD. Wyświetlacze z serii CQE2 mogą pracować nieprzerwanie do 16 godzin dziennie, co czyni je, idealnym rozwiązaniem dla potrzeb edukacyjnych czy instalacji w salach konferencyjnych. Do najbardziej wymagających wdrożeń, producent przygotował flagowy model TH-98CQE2W o przekątnej 98”, mogący pracować nawet przez 24 godziny na dobę.

Doskonała funkcjonalność w obydwu seriach

Dzięki zastosowanym trwałym i wytrzymałym panelom, monitory z obydwu serii mogą być zarówno instalowane w pionie jak i pod kątem. Obie serie mają zainstalowany system operacyjny Android i są zgodne z językiem HTML5, co umożliwia łatwe wdrażanie monitorów do instalacji digital signage. Znajdujący się na pokładzie Bluetooth pozwala na podłączenie klawiatury i myszy, dzięki którym można w łatwy sposób obsługiwać przeglądarki internetowe oraz aplikacje instalowane w systemie Android.

Monitory są również wyposażone w łączność Wi-Fi do bezprzewodowego prezentowania treści z komputerów PC oraz urządzeń mobilnych Android, a także zestaw czterech wejść HDMI, wejście USB-C (15W) oraz USB-A (3szt.), zapewniające łatwą łączność bez dodatkowych przełączników czy konwerterów sygnału. Dodatkowo, modele z serii SQE2 mają również na pokładzie wyjście cyfrowe oraz DisplayPort. Sterowanie monitorami jest możliwe poprzez port szeregowy lub LAN. Monitory umożliwiają również równoczesne sterowanie i zarządzanie plikami wsadowymi poprzez sieć.

- W związku z coraz bardziej intensywnym wykorzystaniem treści cyfrowych oraz kolejnymi prywatnymi i publicznymi przestrzeniami z większą ilością obecnego w nich naturalnego światła, które korzystnie wpływa na samopoczucie pracowników, potrzebujemy wyświetlaczy, które odpowiedzą na zmieniające się wymagania. Dwie nowe serie monitorów SQE2 i CQE2 nowej generacji dokładnie spełniają te potrzeby, oferując znacznie lepszą jakość wyświetlanego obrazu, nawet w bardzo jasnym otoczeniu z dużą ilością naturalnego światła, a także znacznie większą funkcjonalność i jeszcze bardziej elastyczną łączność niż kiedykolwiek wcześniej - mówi Vanessa Lovric, product marketing manager dla Europy odpowiedzialna za rozwiązania wizualne w Panasonic Connect Europe.

ilustracjastrzałka

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764