logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza na rynek ekrany interaktywne z technologią Shadowsense

  PR 19.07.2017, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zapowiedział dwie serie ekranów interaktywnych Multi-Touch, które wyposażone będą  w technologię ShadowSense. Urządzenia AF1-SST i LF80-SST (AF1/LF80 - ShadowSense Technology) przeznaczone są do instalacji w przestrzeniach publicznych, wyróżnia je wytrzymała konstrukcja oraz wyjątkowa precyzja wykrywania dotyku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-na-rynek-ekrany-interaktywne-z-technologia-shadowsense,33165,artykul.html

Nowe wersje wyświetlaczy AF1 i LF80, wyposażone w technologię wielodotykową ShadowSense dostępne będą w trzech rozmiarach: 42, 49 i 55 cali. Można je będzie zamontować w orientacji pionowej lub poziomej, co ułatwi stworzenie punktów samoobsługowych lub sprzedażowych. Technologia ShadowSense wykorzystuje wiele czujników ukrytych w ramce monitora, które pozwalają na wykrycie cienia obiektu i ustalenie jego dokładnej pozycji oraz ruchu. Dzięki temu ekran zapewnia bardzo krótki czas reakcji i sprawdza się nawet przy bardzo intensywnym oświetleniu.

AF1-SST (AF1- ShadowSense Technology) to najwyższej klasy ekran Panasonic wyposażony w OpenPort PLATFORM, rozwiązanie opracowane przez Panasonic, oparte na systemie Android, które umożliwia korzystanie z aplikacji i oprogramowania różnych producentów, dostępnych w sklepie Google Play. Pozwala ono także klientom samodzielnie opracowywać aplikacje dla ekranów AF1-SST dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Ponadto urządzenia mają wbudowaną pamięć i zapewniają możliwość przetwarzania danych, dzięki czemu do ich obsługi nie jest potrzebny zewnętrzny komputer.

 – Ekrany AF1-SST i LF80-SST mogą działać nieprzerwanie w trybie 24/7 bez żadnych zakłóceń – mówi Florence Antony, Product Marketing Manager w Panasonic. – Jednocześnie modele LF80-SST oferują jasność na poziomie 700cd/m² i szerokie kąty widzenia za sprawą panelu IPS. Dzięki temu zapewniają doskonałą widoczność nawet przy bardzo intensywnym oświetleniu – dodaje.

Seria LF80-SST jest wyposażona w funkcję Digital Link, która umożliwia przesyłanie sygnałów wideo, audio i sterujących na odległość do 150 m przy użyciu pojedynczego kabla LAN. Oprócz tego urządzenia wykorzystują funkcję klonowania USB, która pozwala skopiować ustawienia z wyświetlacza głównego do pozostałych monitorów za pomocą pamięci USB. Takie rozwiązanie umożliwia zmniejszenie nakładu pracy, maksymalizując efektywność systemu Digital Signage.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764