logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza najlżejszy projektor LCD z obiektywem stałoogniskowym o jasności 7000lm

  PR 17.11.2021, przeczytano 461 razy
ilustracja

Firma Panasonic ogłosiła dziś, że jej najnowsza seria projektorów LCD będzie spełniać kształtujące się obecnie potrzeby sektora edukacyjnego i biznesowego związane z pracą zespołową i generowaniem żywych, wyraźnych obrazów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-najlzejszy-projektor-lcd-z-obiektywem-staloogniskowym-o-jasnosci-7000lm,393800,artykul.html

Seria PT-VMZ71 — która obejmuje cztery modele o rozdzielczości WUXGA, jasności od 5200 do 7000 lm i wysokim kontraście 3 000 000:1 — idealnie sprawdzi się w mocno oświetlonych salach lekcyjnych i pomieszczeniach do nauki hybrydowej oraz w nowoczesnych miejscach pracy i salach konferencyjnych zaprojektowanych z myślą o łatwej pracy zespołowej. Seria będzie dostępna w sprzedaży od lutego 2022 roku i zastąpi obecną serię PT-VMZ60. Miejsce starszych modeli zajmą urządzenia o większej jakości i funkcjonalności, charakteryzujące się tą samą lekką, kompaktową konstrukcją. Najlepszy w tej serii projektor PT-VMZ71 to najlżejsze urządzenie tej klasy — waży jedynie 7,2 kg[1].

Nowa seria powstała w odpowiedzi na trend organizowania częstszych, ale mniej licznych spotkań, które wymagają większej elastyczności instalacji. Urządzenia mają obiektyw regulowany w pionie i w poziomie oraz nową funkcję 6-punktowej korekcji perspektywy, która ułatwia używanie projektora w salach lekcyjnych, biurach i instalacjach digital signage. Dodatkowo projektory są wyposażone w nową przydatną funkcję cyfrowego telekonwertera, dzięki której nie ma konieczności przesuwania istniejących uchwytów, które mocowały do sufitu starsze, demontowane projektory. Gdy pozycja uchwytu wykracza poza zakres zoomu optycznego, funkcja może zwiększyć długość rzutowania projektora.

Seria powstała z myślą o płynnej i efektywnej komunikacji. Urządzenia obsługują sygnały wejściowe 4K i mają elastyczny 1,6-krotny zoom optyczny. Są wyposażone w złącza HDMI obsługujące sygnały poleceń CEC, które umożliwiają łatwą obsługę wszystkich zgodnych urządzeń audiowizualnych jednym pilotem. Dodatkowo szeroka gama opcji ułatwiających współpracę, takich jak moduł łączności bezprzewodowej i gniazda USB z funkcją ładowania, pozwala łatwo prezentować na dużym ekranie różne materiały multimedialne.

Z myślą o zmniejszeniu kosztów eksploatacji i zagwarantowaniu maksymalnej niezawodności urządzenia z serii PT-VMZ71 zostały wyposażone w laserowe źródło światła w technologii Panasonic SOLID SHINE oraz ekologiczny filtr, który nie wymaga wymiany przez 20 000 godzin pracy. Zużycie mocy w trybie NORMAL jest o około 15% niższe niż w przypadku określonych modeli z poprzedniej serii.

Źródło: Panasonic Connect Europe

www.panasonic.com

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie firmy Panasonic obejmujące projektory laserowe LCD o klasie jasności 7000 lumenów lub wyższej, według stanu z listopada 2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764