logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1

  PR 18.10.2018, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-wielkoformatowe-wyswietlacze-4k-z-serii-eq1,379803,artykul.html

Seria EQ1 obejmuje sześć wyświetlaczy podstawowej klasy. Urządzenia są dostępne od października 2018 r. w rozmiarach od 43 do 86 cali, mogą być instalowane poziomo lub pionowo, a każdy z nich zapewnia jasność na poziomie 350cd/m2.

Ekrany EQ1 wyróżniają się lekką i smukłą konstrukcją oraz wąską ramką (od 11,9 do 15,2 mm). Dzięki temu zmaksymalizowano obszar wyświetlania obrazu w stosunku do fizycznego rozmiaru wyświetlacza.

Urządzenia są idealne do centrów handlowych, salonów wystawowych, sal konferencyjnych i wykładowych. Oferują elastyczną instalację i prostą konfigurację, jednocześnie gwarantują wysoką jakość obrazu. Dodatkowo dwa największe ekrany (86 i 75-calowy) są wyposażone w technologię IPS (In-Plane Switching) , która zapewnia wyrazisty obraz i precyzyjne odwzorowanie barw nawet przy oglądaniu pod ostrym kątem.

Monitory EQ1 pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie wyświetlacze Panasonic, linia EQ1 daje możliwość montażu zgodną z normami VESA.

Modele EQ1 są wyposażone w funkcję HDMI-CEC, która umożliwia zdalne sterowanie wyświetlaczem oraz innymi urządzeniami połączonymi kablem HDMI bez konieczności programowania lub konfiguracji. Dostępna funkcja wykrywania sygnału ułatwia komunikację i współpracę, np. podczas konferencji. Umożliwia ona płynne przełączanie sygnału pomiędzy różnymi urządzeniami oraz ich automatyczne podłączenie i rozłączanie.

ilustracjastrzałka

- Seria EQ1 została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalnie prostą instalację, konfigurację i kontrolę nad wyświetlaczami – mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Każdy z sześciu modeli ma wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który umożliwia wyświetlanie filmów, zdjęć oraz treści w rozdzielczości 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera. Pozwala też zsynchronizować odtwarzanie na wielu urządzeniach za pomocą USB lub kabla sieciowego LAN, a także ustawić harmonogram wyświetlania treści czy też określić czas włączenia lub wyłączenia się urządzenia – dodaje.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Z kolei dzięki funkcji awaryjnego przełączania sygnału wyświetlanie obrazu jest możliwe nawet w przypadku przerwania sygnału. Monitor przełącza się wówczas na sygnał awaryjny, a po usunięciu usterki błyskawicznie wraca do sygnału głównego. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764