logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1

  PR 18.10.2018, przeczytano 892 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-wielkoformatowe-wyswietlacze-4k-z-serii-eq1,379803,artykul.html

Seria EQ1 obejmuje sześć wyświetlaczy podstawowej klasy. Urządzenia są dostępne od października 2018 r. w rozmiarach od 43 do 86 cali, mogą być instalowane poziomo lub pionowo, a każdy z nich zapewnia jasność na poziomie 350cd/m2.

Ekrany EQ1 wyróżniają się lekką i smukłą konstrukcją oraz wąską ramką (od 11,9 do 15,2 mm). Dzięki temu zmaksymalizowano obszar wyświetlania obrazu w stosunku do fizycznego rozmiaru wyświetlacza.

Urządzenia są idealne do centrów handlowych, salonów wystawowych, sal konferencyjnych i wykładowych. Oferują elastyczną instalację i prostą konfigurację, jednocześnie gwarantują wysoką jakość obrazu. Dodatkowo dwa największe ekrany (86 i 75-calowy) są wyposażone w technologię IPS (In-Plane Switching) , która zapewnia wyrazisty obraz i precyzyjne odwzorowanie barw nawet przy oglądaniu pod ostrym kątem.

Monitory EQ1 pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie wyświetlacze Panasonic, linia EQ1 daje możliwość montażu zgodną z normami VESA.

Modele EQ1 są wyposażone w funkcję HDMI-CEC, która umożliwia zdalne sterowanie wyświetlaczem oraz innymi urządzeniami połączonymi kablem HDMI bez konieczności programowania lub konfiguracji. Dostępna funkcja wykrywania sygnału ułatwia komunikację i współpracę, np. podczas konferencji. Umożliwia ona płynne przełączanie sygnału pomiędzy różnymi urządzeniami oraz ich automatyczne podłączenie i rozłączanie.

ilustracjastrzałka

- Seria EQ1 została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalnie prostą instalację, konfigurację i kontrolę nad wyświetlaczami – mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Każdy z sześciu modeli ma wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który umożliwia wyświetlanie filmów, zdjęć oraz treści w rozdzielczości 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera. Pozwala też zsynchronizować odtwarzanie na wielu urządzeniach za pomocą USB lub kabla sieciowego LAN, a także ustawić harmonogram wyświetlania treści czy też określić czas włączenia lub wyłączenia się urządzenia – dodaje.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Z kolei dzięki funkcji awaryjnego przełączania sygnału wyświetlanie obrazu jest możliwe nawet w przypadku przerwania sygnału. Monitor przełącza się wówczas na sygnał awaryjny, a po usunięciu usterki błyskawicznie wraca do sygnału głównego. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764