logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1

  PR 18.10.2018, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-wielkoformatowe-wyswietlacze-4k-z-serii-eq1,379803,artykul.html

Seria EQ1 obejmuje sześć wyświetlaczy podstawowej klasy. Urządzenia są dostępne od października 2018 r. w rozmiarach od 43 do 86 cali, mogą być instalowane poziomo lub pionowo, a każdy z nich zapewnia jasność na poziomie 350cd/m2.

Ekrany EQ1 wyróżniają się lekką i smukłą konstrukcją oraz wąską ramką (od 11,9 do 15,2 mm). Dzięki temu zmaksymalizowano obszar wyświetlania obrazu w stosunku do fizycznego rozmiaru wyświetlacza.

Urządzenia są idealne do centrów handlowych, salonów wystawowych, sal konferencyjnych i wykładowych. Oferują elastyczną instalację i prostą konfigurację, jednocześnie gwarantują wysoką jakość obrazu. Dodatkowo dwa największe ekrany (86 i 75-calowy) są wyposażone w technologię IPS (In-Plane Switching) , która zapewnia wyrazisty obraz i precyzyjne odwzorowanie barw nawet przy oglądaniu pod ostrym kątem.

Monitory EQ1 pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie wyświetlacze Panasonic, linia EQ1 daje możliwość montażu zgodną z normami VESA.

Modele EQ1 są wyposażone w funkcję HDMI-CEC, która umożliwia zdalne sterowanie wyświetlaczem oraz innymi urządzeniami połączonymi kablem HDMI bez konieczności programowania lub konfiguracji. Dostępna funkcja wykrywania sygnału ułatwia komunikację i współpracę, np. podczas konferencji. Umożliwia ona płynne przełączanie sygnału pomiędzy różnymi urządzeniami oraz ich automatyczne podłączenie i rozłączanie.

ilustracjastrzałka

- Seria EQ1 została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalnie prostą instalację, konfigurację i kontrolę nad wyświetlaczami – mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Każdy z sześciu modeli ma wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który umożliwia wyświetlanie filmów, zdjęć oraz treści w rozdzielczości 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera. Pozwala też zsynchronizować odtwarzanie na wielu urządzeniach za pomocą USB lub kabla sieciowego LAN, a także ustawić harmonogram wyświetlania treści czy też określić czas włączenia lub wyłączenia się urządzenia – dodaje.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Z kolei dzięki funkcji awaryjnego przełączania sygnału wyświetlanie obrazu jest możliwe nawet w przypadku przerwania sygnału. Monitor przełącza się wówczas na sygnał awaryjny, a po usunięciu usterki błyskawicznie wraca do sygnału głównego. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764