logo
WIADOMOŚCI

Panasonic wprowadza wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1

  PR 18.10.2018, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-wielkoformatowe-wyswietlacze-4k-z-serii-eq1,379803,artykul.html

Seria EQ1 obejmuje sześć wyświetlaczy podstawowej klasy. Urządzenia są dostępne od października 2018 r. w rozmiarach od 43 do 86 cali, mogą być instalowane poziomo lub pionowo, a każdy z nich zapewnia jasność na poziomie 350cd/m2.

Ekrany EQ1 wyróżniają się lekką i smukłą konstrukcją oraz wąską ramką (od 11,9 do 15,2 mm). Dzięki temu zmaksymalizowano obszar wyświetlania obrazu w stosunku do fizycznego rozmiaru wyświetlacza.

Urządzenia są idealne do centrów handlowych, salonów wystawowych, sal konferencyjnych i wykładowych. Oferują elastyczną instalację i prostą konfigurację, jednocześnie gwarantują wysoką jakość obrazu. Dodatkowo dwa największe ekrany (86 i 75-calowy) są wyposażone w technologię IPS (In-Plane Switching) , która zapewnia wyrazisty obraz i precyzyjne odwzorowanie barw nawet przy oglądaniu pod ostrym kątem.

Monitory EQ1 pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie wyświetlacze Panasonic, linia EQ1 daje możliwość montażu zgodną z normami VESA.

Modele EQ1 są wyposażone w funkcję HDMI-CEC, która umożliwia zdalne sterowanie wyświetlaczem oraz innymi urządzeniami połączonymi kablem HDMI bez konieczności programowania lub konfiguracji. Dostępna funkcja wykrywania sygnału ułatwia komunikację i współpracę, np. podczas konferencji. Umożliwia ona płynne przełączanie sygnału pomiędzy różnymi urządzeniami oraz ich automatyczne podłączenie i rozłączanie.

ilustracjastrzałka

- Seria EQ1 została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalnie prostą instalację, konfigurację i kontrolę nad wyświetlaczami – mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Każdy z sześciu modeli ma wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który umożliwia wyświetlanie filmów, zdjęć oraz treści w rozdzielczości 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera. Pozwala też zsynchronizować odtwarzanie na wielu urządzeniach za pomocą USB lub kabla sieciowego LAN, a także ustawić harmonogram wyświetlania treści czy też określić czas włączenia lub wyłączenia się urządzenia – dodaje.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Z kolei dzięki funkcji awaryjnego przełączania sygnału wyświetlanie obrazu jest możliwe nawet w przypadku przerwania sygnału. Monitor przełącza się wówczas na sygnał awaryjny, a po usunięciu usterki błyskawicznie wraca do sygnału głównego. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone