logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1

  PR 18.10.2018, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-wielkoformatowe-wyswietlacze-4k-z-serii-eq1,379803,artykul.html

Seria EQ1 obejmuje sześć wyświetlaczy podstawowej klasy. Urządzenia są dostępne od października 2018 r. w rozmiarach od 43 do 86 cali, mogą być instalowane poziomo lub pionowo, a każdy z nich zapewnia jasność na poziomie 350cd/m2.

Ekrany EQ1 wyróżniają się lekką i smukłą konstrukcją oraz wąską ramką (od 11,9 do 15,2 mm). Dzięki temu zmaksymalizowano obszar wyświetlania obrazu w stosunku do fizycznego rozmiaru wyświetlacza.

Urządzenia są idealne do centrów handlowych, salonów wystawowych, sal konferencyjnych i wykładowych. Oferują elastyczną instalację i prostą konfigurację, jednocześnie gwarantują wysoką jakość obrazu. Dodatkowo dwa największe ekrany (86 i 75-calowy) są wyposażone w technologię IPS (In-Plane Switching) , która zapewnia wyrazisty obraz i precyzyjne odwzorowanie barw nawet przy oglądaniu pod ostrym kątem.

Monitory EQ1 pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie wyświetlacze Panasonic, linia EQ1 daje możliwość montażu zgodną z normami VESA.

Modele EQ1 są wyposażone w funkcję HDMI-CEC, która umożliwia zdalne sterowanie wyświetlaczem oraz innymi urządzeniami połączonymi kablem HDMI bez konieczności programowania lub konfiguracji. Dostępna funkcja wykrywania sygnału ułatwia komunikację i współpracę, np. podczas konferencji. Umożliwia ona płynne przełączanie sygnału pomiędzy różnymi urządzeniami oraz ich automatyczne podłączenie i rozłączanie.

ilustracjastrzałka

- Seria EQ1 została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalnie prostą instalację, konfigurację i kontrolę nad wyświetlaczami – mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Każdy z sześciu modeli ma wbudowany odtwarzacz multimedialny USB, który umożliwia wyświetlanie filmów, zdjęć oraz treści w rozdzielczości 4K i Full HD bez potrzeby stosowania kabli zewnętrznych lub dekodera. Pozwala też zsynchronizować odtwarzanie na wielu urządzeniach za pomocą USB lub kabla sieciowego LAN, a także ustawić harmonogram wyświetlania treści czy też określić czas włączenia lub wyłączenia się urządzenia – dodaje.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Z kolei dzięki funkcji awaryjnego przełączania sygnału wyświetlanie obrazu jest możliwe nawet w przypadku przerwania sygnału. Monitor przełącza się wówczas na sygnał awaryjny, a po usunięciu usterki błyskawicznie wraca do sygnału głównego. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone