logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

  PR 16.11.2017, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wspiera-reklamowo-marke-lumix-g,34505,artykul.html

Aparaty z serii Lumix G to innowacyjne aparaty systemowe. Kompaktowe i lekkie aparaty zapewniają miłośnikom fotografii świetną jakość zdjęć. Aparaty z tej serii umożliwiają osiągnięcie wysokiej jakości obrazu nagrań wideo – nie tylko płynnej gradacji, ale także doskonałej rozdzielczości i reprodukcji kolorów. Funkcja nagrywania wideo zapewnia szereg opcji dotyczących formatu i przepływności. Panasonic Lumix G posiadają m.in. podwójną stabilizację obrazu, możliwość robienia zdjęć w 4K oraz 6K, dotykowy autofokus oraz obracany, dotykowy ekran.

Kampania "Lumix Generation Freedom" prowadzona jest w telewizji, internecie, na platformach VOD, w social media oraz w prasie. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz za nadzór nad wszystkimi działaniami  reklamowymi odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania SEM prowadzi agencja iProspect Polska, a działania reklamowe na Facebooku realizuje Isobar Poland Group.

Panasonic jest klientem Vizeum Polska od 2006 r. Dom mediowy realizuje działania z zakresu strategii, planowania i zakupu mediów online i offline.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764