logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic z pierwszym na świecie superjasnym projektorem

  PR 02.10.2014, przeczytano 794 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował pierwsze na świecie projektory 1 Chip DLP z laserowym źródłem światła, zapewniające jasność 6500 lumenów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-z-pierwszym-na-swiecie-superjasnym-projektorem,22793,artykul.html

Nowe projektory PT-RZ670 i PT-RW630 to uzupełnienie serii Panasonic Solid Shine. Urządzenia są w stanie pracować około 20 000 godzin bez konieczności wymiany lampy i umożliwiają elastyczną instalację pod dowolnym kątem. 

- Seria RZ670 zapewnia wyjątkowo łatwą instalację w obiektach branży wystawienniczej oraz muzeach. Jednocześnie wysoka jakość wykonania i niezawodność pozwala wykorzystać projektory w bardziej wymagających instalacjach, np. w pomieszczeniach kontrolnych czy też w branży Digital Signage – powiedziała Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Modele PT-RZ670 i PT-RW630 wyświetlają obraz o jasności 6500 lumenów i w rozdzielczości kolejno WUXGA (1900 x 1200) i WXGA (1280 x 800). Jako źródło światła wykorzystują połączenie diod LED z laserem, zapewniając około 20 000 godzin* pracy bez konieczności ich konserwacji lub wymiany lampy, co znaczne zmniejsza całkowity koszt utrzymania urządzeń.

Oba modele oferują funkcję projekcji obrazu w trybie portretowym i panoramicznym, a także pionową i poziomą instalację w zakresie 360 stopni, która umożliwia elastyczne rzutowanie. W przeciwieństwie do projektorów wykorzystujących tradycyjne lampy, sposób instalacji nie ma wpływu na skrócenie żywotności źródła świata.

Dodatkowo model PT-RZ670 oferuje funkcję korekcji geometrycznej, pozwalającą wyświetlać prezentacje na zakrzywionej i nieregularnej powierzchni, co czyni go idealnym dla muzeów, wystaw i salonów, gdzie kreatywność ma ogromne znaczenie.

- Druga generacja projektorów Panasonic Solid Shine™ podniosła poprzeczkę bardzo wysoko, jeśli chodzi o niezawodność i elastyczność projekcji – podkreśla Magdalena Przasnyska. - Dzięki wykorzystaniu lasera, projektor zapewnia reprodukcję kolorów jaśniejszych o 150% (nawet 230% w przypadku koloru żółtego) niż tradycyjne urządzenia oferujące jasność 7000 lumenów. Dla użytkowników oznacza to niezawodne działanie i lepszą jakość obrazu przez dłuższy czas – podsumowuje Magdalena Przasnyska.

Projektory są kompatybilne z technologią Digital Link, która pozwala na przesyłanie sygnałów cyfrowych (HDMI, nieskompresowane sygnały wideo HD oraz sygnały kontrolne) na odległość do 100 metrów za pomocą jednego kabla LAN.

Więcej informacji na temat profesjonalnych projektów Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl.

Źródło: Panasonic

Dodatkowe informacje:

* Długość pracy urządzeń bez konieczności konserwacji może być krótsza w zależności od warunków zewnętrznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764