logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic zapowiada nową serię ekonomicznych ekranów wielodotykowych

  PR 06.03.2017, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zamierza wprowadzić na rynek nowe monitory wielodotykowe TH-75BQE1 oraz TH-65BFE1. Urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o szerokim zastosowaniu w biznesie i edukacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-zapowiada-nowa-serie-ekonomicznych-ekranow-wielodotykowych,31681,artykul.html

75-calowy monitor 4K (TH-75BQE1) oraz 65-calowy model Full HD (TH-65BFE1) uzupełnią istniejącą linię interaktywnych urządzeń Panasonic. Oba modele są wyposażone w panel Direct-LED, który zapewnia jednolitą jakość i podświetlenie obrazu na jego całej powierzchni. Nowe produkty są kompatybilne z oprogramowaniem Panasonic Whiteboard Software i oferują możliwość podłączenie komputera za pomocą złączy USB, HDMI lub VGA.

Wyświetlacze interaktywne Panasonic osiągają jasność na poziomie 400 cd/m2, rozpoznają jednocześnie do 10 punktów dotyku i pozwalają na wykonywanie odręcznych notatek za pomocą specjalnego rysika. Ponadto ułatwiają prezentację ważnych informacji za pomocą takich narzędzi, jak podświetlenie, lupa czy zanikający zakreślacz. Oferują także odtwarzanie filmów Full HD, wyświetlanie cyfrowych zdjęć i dokumentów z pamięci USB przy pomocy wbudowanej przeglądarki i playera.

- Interaktywne monitory Panasonic znane są z łatwej obsługi. Chcemy także, aby były dostępne dla większej liczby klientów – mówi Enrique Robledo, European Marketing Manager w Panasonic. - Tryb Whiteboard umożliwia pisanie na ekranie kilku osobom jednocześnie, możliwe jest również nanoszenie notatek, edytowanie i zapisywanie plików PowerPoint, z kolei tryb stacjonarny pozwala odtwarzać treści bezpośrednio z ekranu komputera. Oba zapewniają płynną współpracę zarówno podczas nauki, jak i spotkań biznesowych.

Ekrany wielodotykowe Panasonic TH-75BQE1 oraz TH-65BFE1 będą dostępne na rynku wiosną 2017 roku.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764