logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K

  PR 31.01.2023, przeczytano 269 razy
ilustracja

Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm, monitorów o przekątnej do 98 cali, a także kompletnych rozwiązań 4K Glass-to-Glass do tworzenia, produkcji i dostarczania treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-zaprezentowal-na-targach-ise-2023-nowe-rozwiazania-4k,398826,artykul.html

Nowe możliwości produkcyjne dzięki 1-chipowym projektorom DLP nowej generacji - dostępne w II. połowie  2023

Dwa 1-chipowe projektory laserowe DLP nowej generacji PT-REQ12 (4K) oraz PT-REZ12 (WUXGA) zostały zaprojektowane z myślą o nowych możliwościach produkcyjnych oraz uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i możliwości[1]1 projekcji 240 Hz przy minimalnym opóźnieniu wynoszącym 6 ms[2]2 lub mniejszym, dwie nowe serie są idealne dla muzeów oraz branży wynajmu scen.

Pierwszy w ofercie firmy Panasonic 1-chipowy projektor DLP z Quad Pixel Drive i 2-osiową technologią przesuwania pikseli umożliwią odtwarzanie obrazów w rozdzielczości 4K o jeszcze większej głębi. Projektor z serii REQ12 można również połączyć z opcjonalnym systemem Real-Time Tracking Projection Mapping umożliwiającym projekcje na szybko poruszających się obiektach.

Monitory klasy premium wyróżniające się wysoką jasnością, niezawodnością i skalowalnością systemu – dostępne od grudnia 2023 r.

Seria SQ2H - najnowsza seria monitorów LCD 4K UHD - została zaprojektowana, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory biznesowe klasy premium. Niezawodne monitory o przekątnej ekranu od 43 do 98 cali, pozwolą przebić się przez jasne warunki oświetleniowe, a dzięki powłoce antyrefleksyjnej są idealne do instalacji w salach konferencyjnych i edukacyjnych oraz do zastosowań "digital signage" w obszarach handlu detalicznego i informacji publicznej.

Aby zapewnić możliwie najwyższą elastyczność i skalowalność, seria SQ2H jest standardowo wyposażona w gniazdo specyfikacji Intel Smart Display Module (Intel SDM). Umożliwia ono zastosowanie monitora przy obsłudze transmisji lub jako nośnika "digital signage" przy użyciu wbudowanego komputera, karty lub bezprzewodowego systemu prezentacji.

Nowe, najlepsze w swojej klasie monitory dotykowe - dostępne w I poł. 2023

Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych 4K prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową umożliwią bezproblemową współpracę podczas spotkań, "burz mózgów" lub wirtualnych lekcji. Angażująca praca w grupie będzie bezproblemowa dzięki wysokiej precyzji odwzorowania pozycji dotyku z nawet 10-punktowym wielodotykiem w rękawiczkach lub bez, a także dzięki znakomitej widoczności obrazu 4K o jasności 500 cd/m2 i ekranowi z powłoką antyrefleksyjną.

Nowa generacja Kairos, najnowocześniejsza platforma do produkcji na żywo – dostępna od 2023 roku

Panasonic rozwija ekosystem Kairos, dodając dwa nowe, wydajne i ciche mainframe’y AT-KC200 oraz AT-KC2000. Rozszerzenie innowacyjnego przetwarzania GPU platformy umożliwi obsługę większych i bardziej złożonych produkcji oraz dostarczanie treści na większą liczbę ekranów.

Nowy KC200 rozszerza opcje łączności i moc obliczeniową KC100. KC2000 zaoferuje największą pojemność, podwajając  liczbę źródeł i wyjść oraz zwiększając wydajność przetwarzania o minimum 30 proc. Pojemność odtwarzacza klipsowego wzrośnie natomiast aż o 500% (do 900 GB). Nowa obudowa 4RU dla obu modeli charakteryzuje się wysokim przepływem powietrza przy niższych prędkościach wentylatora. Umożliwi to znaczną redukcję poziomu hałasu i umieszczenie platformy w dowolnej lokalizacji.

Pierwsza szansa na zobaczenie na żywo

Na targach ISE 2023 zaprezentowano również szereg innych produktów Panasonic wprowadzonych ostatnio na rynek:
Projektory LCD CMZ50 z serii Ultra Short Throw idealnie nadające się do zastosowań wymagających ekonomicznego rozwiązania z obiektywem o ultrakrótkim współczynniku projekcji. CMZ50 jest wyposażony w stały obiektyw UST i umożliwia projekcję na bliską odległość w salach konferencyjnych lub muzeach.

Najmniejsze i najlżejsze na świecie projektory 20 000 lm - 3-chipowe projektory RQ25K DLPTM oraz laserowe z serii MZ20K Solid Shine.

Profesjonalne monitory LCD 4K UHD z serii SQE2 oraz CQE2 przeznaczone do zastosowania w dowolnym miejscu w przestrzeni publicznej, biznesie lub edukacji.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.com

Dodatkowe informacje:

[1] Tylko seria REQ12 ma 4K i 240 Hz. Gdy wyświetlana jest zawartość 240 Hz, rozdzielczość jest FHD.
[2] Tylko dla sygnałów 1980x1080, bez regulacji geometrycznych. Obowiązują inne ograniczenia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu
Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony...
Ponad połowa osób, które wzięły udział w ankiecie przeprowadzonej przez agencję badawczą Stem/Mark na zlecenie Kiwi.com, planuje swoje podróże z dużym wyprzedzeniem, i co druga z nich czerpie radość już na etapie samego planowania. Nawet fakt, że czasem muszą wyjść ze swojej strefy komfortu ma na nich korzystny wpływ i sprawia, że czują się szczęśliwi....
Reklama OOH w Polsce 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764