logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pandemia Covid-19 – kampania edukacyjna Fundacji Adamed

  PR 26.10.2020, przeczytano 558 razy
ilustracja

Trwa pandemia Covid-19. Zmarło już ponad milion osób na całym świecie. Druga fala pandemii przybiera na sile, a my musimy szczególnie zadbać o nasze zdrowie i bezpieczeństwo naszych rodzin. Kluczowa w tym momencie jest szeroka i powszechna edukacja o profilaktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pandemia-covid-19-%E2%80%93-kampania-edukacyjna-fundacji-adamed,388941,artykul.html

Dlatego Fundacja Adamed uruchomiła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości zagrożenia koronawirusem oraz sposobów, w jakie można się chronić przed zakażeniem. Kampania rozpoczęła się w sobotę 24 października. Filmy i materiały edukacyjne, przygotowane na potrzeby kampanii, będą szeroko dystrybuowane poprzez różnorodne kanały komunikacji – telewizję, radio, portale internetowe oraz media społecznościowe.

COVID-19 jest szczególnie groźny dla osób starszych i tych obciążonych chorobami współistniejącymi, o mocno obniżonej odporności. Ale zachorować mogą nawet osoby młode – coraz częściej występują u nich przypadki śmiertelne i ciężkie objawy chorobowe.

Przestrzeganie zasad to najskuteczniejszy sposób ochronienia się przed COVID-19. Nasze odpowiedzialne zachowanie pomoże zmniejszyć transmisję wirusa oraz ochroni najsłabszych i najbardziej zagrożonych. Wierzymy, że zbudowanie świadomości jest w stanie zwalczyć koronawiursa, dlatego tak ważne jest korzystanie z wiarygodnych i merytorycznych źródeł informacji.

Pamiętaj – dbając o siebie, chronisz też innych. Życie i zdrowie Twoich najbliższych zależy również od Ciebie.

Źródło: Fundacja Adamed

www.fundacjaadamed.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764