logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panel dotykowy Iiyama TF4237MSC-B4AG

  PR 21.06.2017, przeczytano 478 razy
ilustracjastrzałka

Monitory dotykowe wykorzystywane jako interaktywne kioski muszą charakteryzować się wytrzymałością, wygodą obsługi oraz łatwością implementacji. iiyama TF4237MSC-B4AG jest idealnym przykładem takiej uniwersalności, która wzbogacona została o doskonałą jakość obrazu i precyzyjną technologię dotykową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panel-dotykowy-iiyama-tf4237msc-b4ag,32878,artykul.html

Panel iiyama TF4237MSC-B4AG to monitor dotykowy o przekątnej 42 cali, którego ekran odznacza się wysokim kontrastem 4000:1 i jasnością na poziomie 500 cd/m2 oraz szerokimi kątami widzenia. Wszystko to dzięki wykorzystaniu matrycy typu AMVA3 zapewniającej doskonałą jakość obrazu, którą docenią goście muzeów i klienci korzystający z interaktywnych kiosków. Ekran pokryty został warstwą antyrefleksyjną przez co światło nie załamuje się na jego powierzchni i korzystanie z niego nawet w nasłonecznionych pomieszczeniach jest bardzo komfortowe. Cały front urządzenia przykrywa szklana tafla, zwiększając tym samym odporność wyświetlacza na ewentualne zarysowania. Wpływa ona również pozytywnie na estetykę monitora, który w każdej konfiguracji prezentuje się atrakcyjnie.

Opisywany monitor wyśmienicie sprawdza się jako ekran interaktywny w muzeum czy kiosk sprzedażowy. Poza godną pozazdroszczenia jakością obrazu, oferuje bardzo precyzyjną i wygodną obsługę dotykową i dzielnie znosi pracę pod dużym obciążeniem. Wykorzystanie w panelu technologii pojemnościowej, która rozpoznaje jednocześnie do 12 punktów dotyku, pozwala na szybkie wprowadzanie nawet dłuższych tekstów. Hartowana tafla szkła na ekranie zapewnia dużą odporność, czego dowodem jest zaliczenie testu spadającej z wysokości 1,3 metra piłki o wadzę 0,5 kilograma. Urządzenie jest również odporne na zachlapania oraz kurz i przystosowano je do ciągłej pracy w trybie 24-godzinnym.

Uniwersalność panelu iiyama TF4237MSC-B4AG to także łatwość montażu, którą gwarantuje zgodność ze standardem VESA 400 x 200 mm. Wielozadaniowy, wyceniany na 8 399 zł monitor iiyama TF4237MSC-B4AG to jeden z wielu, cieszących się uznaniem na rynku, paneli typu open frame w ofercie iiyamy.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764