logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panel internetowy Opinie.pl liczy już 110 tys. aktywnych Panelistów

  PR 23.04.2018, przeczytano 499 razy

To 10 proc. wzrost liczby Panelistów w stosunku do roku poprzedniego. W 2017 roku na panelu Opinie.pl zrealizowano przeszło 400 projektów badawczych, głównie dla klientów z branż: FMCG, telekomunikacja, finanse, przemysł samochodowy i farmaceutyczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panel-internetowy-opinie.pl-liczy-juz-110-tys.-aktywnych-panelistow,36265,artykul.html

Liczba badań realizowanych online z roku na rok systematycznie rośnie. W 2017 roku liczba wywiadów zrealizowanych na panelu Opinie.pl była o niemal 20 proc. wyższa w stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 509 tys.

Użytkownicy panelu Opinie.pl mogą korzystać z aplikacji mobilnej, która pozwala na zarządzanie profilem i natychmiastowe otrzymywanie powiadomień oraz zaproszeń do badań.

- Smartfony stały się czymś więcej niż tylko telefonami komórkowymi. Dziennie spędzamy średnio ponad 2 godziny na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Również rynek badań coraz śmielej zagląda na urządzenia mobilne. Aż 64% naszych Panelistów przynajmniej raz wypełniło ankietę na swoim smartfonie lub tablecie[1]. Jesteśmy przekonani, że zjawisko to będzie przybierać na sile, a szybkość i skuteczność dotarcia do respondentów dzięki naszej aplikacji znacznie wzrośnie. – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu IQS.Aplikacja Opinie.pl jest dostępna w sklepie Google Play. Działa na telefonach komórkowych z systemem operacyjnym Android i posiada wszystkie funkcje dostępne z poziomu Profilu Panelisty.

Opinie.pl to jeden z najlepszych i najdłużej działających paneli badawczych w Polsce. Daje możliwość realizacji reprezentatywnych grup, zarówno dla internautów, jak i dla Polaków. Benefitem jest możliwość realizacji badań na skomplikowanych grupach celowych (ponad 70 zmiennych opisujących Panelistów) oraz szybkość realizacji  - 60 proc. badań na panelu realizowanych jest w ciągu 3 dni.

Źródło: IQS

www.grupaiqs.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie Satysfakcji Panelu Opinie.pl 2018, N=50 000

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764