logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panel o AI podczas PRWeek Crisis Communications Summit

  PR 27.06.2023, przeczytano 545 razy
ilustracja

Sebastian Hejnowski, założyciel agencji Public Relations i Public Affairs SEC Newgate CEE, jest głównym prowadzącym panelu poświęconego sztucznej inteligencji podczas szczytu komunikacji kryzysowej PR Week w Londynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panel-o-ai-podczas-prweek-crisis-communications-summit,400570,artykul.html

Generatory sztucznej inteligencji podwyższają ryzyko wystąpienia kryzysów wizerunkowych: badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Stanforda wykazało, że tworzenie treści przy pomocy generatywnych platform AI zwiększyło ogólną dezinformację w mediach o prawie 350%. W Stanach Zjednoczonych rozpoczął się już pierwszy proces o zniesławienie związany z fałszywymi treściami generowanymi przez ChatGPT.

Sebastian Hejnowski, Founding Partner i CEO SEC Newgate CEE, a także Alistair Kellie, Tom Flynn i Dafydd Rees – odpowiednio Practice Head Communications, Head of Digital i Senior Counsel w SEC Newgate UK, podczas PRWeek Crisis Communications Summit poprowadzą 27.06.2023 r. sesję "The Changing Face of Crisis: the AI Challenge". W ramach prowadzonej symulacji uczestnicy zmierzą się z sytuacją kryzysową, do urealnienia której wykorzystane zostanie najnowsze dostępne oprogramowanie symulacyjne. Wszystko po to, by w swojej praktyce biznesowej lepiej przygotować się na wyzwania wynikające z wykorzystania sztucznej inteligencji.

- Problemy wizerunkowe, wywołane przez deepfake lub inne technologie oparte na sztucznej inteligencji, są w stanie szybko rozprzestrzenić się na arenie międzynarodowej. Firmy, które nie prowadzą monitoringu mediów w językach obcych, mogą przegapić początek problemu i okazję do jego rozwiązania, zanim stanie się kryzysem. Gdy sytuacja się rozwinie, najważniejsze jest, by firmy miały dostęp do specjalistycznej pomocy na wielu rynkach – mówi Sebastian Hejnowski, Founding Partner i CEO SEC Newgate CEE.

Zarządzanie wizerunkiem i sytuacjami kryzysowymi to jeden z kluczowych obszarów działalności sieci SEC Newgate. Obecność w charakterze eksperta na PRWeek Crisis Communications Summit podkreśla silną pozycję Grupy SEC Newgate w regionie EMEA, w tym gotowość do doradztwa i obsługi kryzysowej przy projektach na wielu rynkach.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764