logo
WIADOMOŚCI

Pangaea Alliance wkracza w nowy etap

  PR 08.11.2017, przeczytano 440 razy

Stery projektu Pangaea, porozumienia na rzecz reklamy cyfrowej, przechodzą w ręce nowego lidera. Reklamodawcy zyskają dzięki temu nowy potencjał technologiczny i możliwości w zakresie przetwarzania danych, co ułatwi im dotarcie do najbardziej prestiżowych odbiorców, których liczba może przekraczać 200 mln miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pangaea-alliance-wkracza-w-nowy-etap,34415,artykul.html

CNN International Commercial ma przejąć role lidera projektu. Inicjatywa Pangaea Alliance została zapoczątkowana wiosną 2015 roku przez brytyjski dziennik „The Guardian”, po czym w ramach współpracy programowej przyłączył się do niej szereg najbardziej prestiżowych marek medialnych na świecie. Koncern CNN był od samego początku zaangażowany w tworzenie projektu Pangaea, natomiast teraz będzie odgrywać w nim bardziej aktywną rolę, wnosząc swoją wiedzę w dziedzinie programmatic marketing i technologii przetwarzania danych.

Dyrektor Generalny Fiona McKinnon, Dyrektor Sprzedaży Martin Bojtos i zespół Pangaea Alliance będą pracować w oddziale CNN w Londynie i ściśle współdziałać z Robem Bradleyem, Wiceprezesem CNNIC ds. Strategii i Przychodów z Reklamy Cyfrowej, zespołem CNNIC ds. technologii cyfrowych i pozostałymi partnerami sojuszu Pangaea.  

Wybrano również partnera technicznego inicjatywy, firmę AppNexus, która dostarczy samoobsługowe rozwiązanie, pozwalające markom i agencjom na dotarcie do wyselekcjonowanego grona zamożnych odbiorców Pangaea za pomocą jednego zakupionego produktu programistycznego. Korzyści dla klientów oznaczają lepszą personalizację przekazu i możliwość uzyskania danych o profilu odbiorców, z którymi reklamodawcy komunikują się za pośrednictwem powierzchni reklamowej Pangaea. Będzie to możliwe dzięki nowatorskim rozwiązaniom technologicznym, takim jak udostępnianie modelu server i header bidding wszystkim członkom porozumienia.  

W przyszłości Pangaea planuje rozwinięcie nowej platformy handlowej w oparciu o reklamę cyfrową w ramach prowadzonego przez Dennis Publishing Projektu Arete, który otrzymał w tym roku finansowanie z Google Digital News Initiative.

Pangaea Alliance oferuje reklamodawcom dostęp do grona 200 mln odbiorców takich mediów, jak CNN International, The Guardian, Reuters czy Mansueto Ventures, a także użytkowników stron The Week, Alphr i IT Pro, należących do Dennis Publishing. Projekt adresowany jest do grupy docelowej rekrutującej się spośród najzamożniejszych użytkowników - zarobki prawie 40% z nich przekraczają 250 000 £ rocznie. Reklamodawcy zyskają możliwość kontaktu z nimi w prestiżowym i bezpiecznym dla ich marek otoczeniu. Do tej pory Pangaea Alliance zrealizowała kampanie dla ponad 30 000 reklamodawców z wynikami przekraczającymi średnie wartości typowe dla branży (wskaźnik viewability na poziomie 65%).

- Z radością przejmujemy rolę lidera w kolejnym etapie rozwoju projektu Pangaea Alliance. Będziemy współpracować z naszymi partnerami nad opracowaniem zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii cyfrowych i przetwarzania danych, umożliwiających reklamodawcom dotarcie do szerokiej grupy konsumentów -
powiedział Rani Raad, Prezes CNN International Commercial. - Pangaea to sprawdzony przykład współpracy wydawców, w efekcie której następuje poszerzenie istniejącej oferty w zakresie reklamy cyfrowej, a reklamodawcy zyskują nowe sposoby skutecznej komunikacji z odbiorcami. Zwiększenie zaangażowania CNN w projekt Pangaea łączy się bezpośrednio z naszą cyfrową strategią komercyjną, umożliwiającą łączenie rozwiązań opartych na analizie danych z najwyższą jakością treści medialnych. Cieszymy się na współpracę z Guardianem i pozostałymi partnerami, w wyniku której nasz sojusz będzie stawać się coraz silniejszy.  

Daniel Spears, Dyrektor ds. Reklamy Programatycznej, Guardian News & Media, powiedział: - Guardian z dumą staje na czele przedsięwzięć integrujących koncerny medialne w formie innowacyjnych projektów partnerskich. Byliśmy inicjatorami projektu, którego celem było stworzenie kanału łatwego dostępu do powierzchni reklamowej w renomowanych mediach o dużym zasięgu. Wraz z członkami sojuszu stworzyliśmy model roboczy, który przynosi korzyści wydawcy i reklamodawcom. Oczekujemy dalszej udanej współpracy z CNN i pozostałymi partnerami Pangaea.
 
- Celem AppNexus jest wsparcie wydawców w monetyzacji treści. Wizję tę realizujemy, pomagając reklamodawcom w dotarciu do odbiorców przez kierowanie do nich spersonalizowanego i angażującego przekazu reklamowego - powiedział Nigel Gilbert, Wiceprezes AppNexus ds. Rozwoju Strategicznego. - Z entuzjazmem oczekujemy na rozpoczęcie kolejnego etapu współpracy z Pangaea. Wielu wiodących wydawców internetowych będzie mogło monetyzować swojej najwyższej klasy dziennikarstwo, zapewniając reklamodawcom prestiżowe i bezpieczne dla ich marek otoczenie.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ranking cytowań w listopadzie 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (328), za nią: Rzeczpospolita (136) oraz Super Express (109). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (14), na drugim – Głos Wielkopolski (13), a na trzecim ex aequo– Dziennik Bałtycki, Gazeta...
Jak błyszczą w sieci polskie gwiazdy? Viva! prezentuje „Wykres sławy”
Czyjego nazwiska częściej szukają w sieci Polacy: Anny Lewandowskiej czy Magdy Gessler? Która polska gwiazda od lat najskuteczniej podtrzymuje zainteresowanie swoją osobą? Jakie wydarzenie wywołało w internecie większy szum - narodziny córeczki Roberta Lewandowskiego czy jego nowa fryzura?
Kino Polska w Sylwestra i Nowy Rok
Z początkiem Nowego Roku kanał Kino Polska zaprezentuje aż dwie interesujące premiery: brawurową komedię "Pokaż kotku, co masz w środku", która swego czasu przyciągnęła do kin prawie milion widzów oraz dramat "Piąta poru roku", w którym Marian Dziędziel i Ewa Wiśniewska stworzyli niezwykłe kreacje dojrzałych ludzi z różnych sfer,...
Mniej niż 60 proc. mieszkańców wsi korzysta z internetu
Liczba Polaków o co najmniej podstawowych umiejętnościach cyfrowych rośnie. Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 67 proc. osób, ale na wsiach jest ich mniej niż 60 proc. Tylko 1 z 10 nastolatków wykorzystuje internet do twórczych działań. Nadrobieniu różnic względem unijnej średniej i kształceniu kompetencji cyfrowych Polaków...
Bankier.pl i „Puls Biznesu” po raz kolejny docenione przez inwestorów
Portale Bankier.pl i pb.pl, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategorii Serwisy internetowe w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Dziennik „Puls Biznesu” znalazł się na podium w kategorii Gazety.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone