WIADOMOŚCI

Pangaea Alliance wkracza w nowy etap

Mateusz Zawiślak  PR 08.11.2017, przeczytano 261 razy

Stery projektu Pangaea, porozumienia na rzecz reklamy cyfrowej, przechodzą w ręce nowego lidera. Reklamodawcy zyskają dzięki temu nowy potencjał technologiczny i możliwości w zakresie przetwarzania danych, co ułatwi im dotarcie do najbardziej prestiżowych odbiorców, których liczba może przekraczać 200 mln miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pangaea-alliance-wkracza-w-nowy-etap,34415,artykul.html

CNN International Commercial ma przejąć role lidera projektu. Inicjatywa Pangaea Alliance została zapoczątkowana wiosną 2015 roku przez brytyjski dziennik „The Guardian”, po czym w ramach współpracy programowej przyłączył się do niej szereg najbardziej prestiżowych marek medialnych na świecie. Koncern CNN był od samego początku zaangażowany w tworzenie projektu Pangaea, natomiast teraz będzie odgrywać w nim bardziej aktywną rolę, wnosząc swoją wiedzę w dziedzinie programmatic marketing i technologii przetwarzania danych.

Dyrektor Generalny Fiona McKinnon, Dyrektor Sprzedaży Martin Bojtos i zespół Pangaea Alliance będą pracować w oddziale CNN w Londynie i ściśle współdziałać z Robem Bradleyem, Wiceprezesem CNNIC ds. Strategii i Przychodów z Reklamy Cyfrowej, zespołem CNNIC ds. technologii cyfrowych i pozostałymi partnerami sojuszu Pangaea.  

Wybrano również partnera technicznego inicjatywy, firmę AppNexus, która dostarczy samoobsługowe rozwiązanie, pozwalające markom i agencjom na dotarcie do wyselekcjonowanego grona zamożnych odbiorców Pangaea za pomocą jednego zakupionego produktu programistycznego. Korzyści dla klientów oznaczają lepszą personalizację przekazu i możliwość uzyskania danych o profilu odbiorców, z którymi reklamodawcy komunikują się za pośrednictwem powierzchni reklamowej Pangaea. Będzie to możliwe dzięki nowatorskim rozwiązaniom technologicznym, takim jak udostępnianie modelu server i header bidding wszystkim członkom porozumienia.  

W przyszłości Pangaea planuje rozwinięcie nowej platformy handlowej w oparciu o reklamę cyfrową w ramach prowadzonego przez Dennis Publishing Projektu Arete, który otrzymał w tym roku finansowanie z Google Digital News Initiative.

Pangaea Alliance oferuje reklamodawcom dostęp do grona 200 mln odbiorców takich mediów, jak CNN International, The Guardian, Reuters czy Mansueto Ventures, a także użytkowników stron The Week, Alphr i IT Pro, należących do Dennis Publishing. Projekt adresowany jest do grupy docelowej rekrutującej się spośród najzamożniejszych użytkowników - zarobki prawie 40% z nich przekraczają 250 000 £ rocznie. Reklamodawcy zyskają możliwość kontaktu z nimi w prestiżowym i bezpiecznym dla ich marek otoczeniu. Do tej pory Pangaea Alliance zrealizowała kampanie dla ponad 30 000 reklamodawców z wynikami przekraczającymi średnie wartości typowe dla branży (wskaźnik viewability na poziomie 65%).

- Z radością przejmujemy rolę lidera w kolejnym etapie rozwoju projektu Pangaea Alliance. Będziemy współpracować z naszymi partnerami nad opracowaniem zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii cyfrowych i przetwarzania danych, umożliwiających reklamodawcom dotarcie do szerokiej grupy konsumentów -
powiedział Rani Raad, Prezes CNN International Commercial. - Pangaea to sprawdzony przykład współpracy wydawców, w efekcie której następuje poszerzenie istniejącej oferty w zakresie reklamy cyfrowej, a reklamodawcy zyskują nowe sposoby skutecznej komunikacji z odbiorcami. Zwiększenie zaangażowania CNN w projekt Pangaea łączy się bezpośrednio z naszą cyfrową strategią komercyjną, umożliwiającą łączenie rozwiązań opartych na analizie danych z najwyższą jakością treści medialnych. Cieszymy się na współpracę z Guardianem i pozostałymi partnerami, w wyniku której nasz sojusz będzie stawać się coraz silniejszy.  

Daniel Spears, Dyrektor ds. Reklamy Programatycznej, Guardian News & Media, powiedział: - Guardian z dumą staje na czele przedsięwzięć integrujących koncerny medialne w formie innowacyjnych projektów partnerskich. Byliśmy inicjatorami projektu, którego celem było stworzenie kanału łatwego dostępu do powierzchni reklamowej w renomowanych mediach o dużym zasięgu. Wraz z członkami sojuszu stworzyliśmy model roboczy, który przynosi korzyści wydawcy i reklamodawcom. Oczekujemy dalszej udanej współpracy z CNN i pozostałymi partnerami Pangaea.
 
- Celem AppNexus jest wsparcie wydawców w monetyzacji treści. Wizję tę realizujemy, pomagając reklamodawcom w dotarciu do odbiorców przez kierowanie do nich spersonalizowanego i angażującego przekazu reklamowego - powiedział Nigel Gilbert, Wiceprezes AppNexus ds. Rozwoju Strategicznego. - Z entuzjazmem oczekujemy na rozpoczęcie kolejnego etapu współpracy z Pangaea. Wielu wiodących wydawców internetowych będzie mogło monetyzować swojej najwyższej klasy dziennikarstwo, zapewniając reklamodawcom prestiżowe i bezpieczne dla ich marek otoczenie.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
Ponad 5000 osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec Ski Areny
Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot, który pomógł już ...
Mediacom z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku
Dom mediowy MediaCom zdobył właśnie prestiżowy tytuł Globalnej Agencji Mediowej Roku (Global Media Agency of the Year) magazynu branżowego „Adweek”. Tytuł ten dołączył do trzech pozostałych zwycięstw odniesionych już w tym roku przez MediaCom.
Vogue bije rekordy także w social mediach
Miesięcznik Vogue Polska pojawił się na naszym rynku 14 lutego i wzbudził mnóstwo kontrowersji. Na okładce, której podobno nie poddano retuszowi, wystąpiły Anja Rubik i Małgorzata Bela na tle Pałacu Kultury i Nauki, a towarzyszyła im legendarna czarna limuzyna marki Wołga.
Ranking cytowań w styczniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (152), za nią: Rzeczpospolita (120) oraz Fakt (79).  Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się  Dziennik Bałtycki (15), na drugim – Polski The Times (12), a na trzecim – Gazeta Wrocławska (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Do Rzeczy
 
piątek 23.02.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone