logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych

  PR 06.12.2023, przeczytano 685 razy
ilustracja

Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-procesor-multimedialny-dla-projekcji-immersyjnych,402372,artykul.html

Firma Panasonic Connect Europe ogłosiła, że w 2024 roku wprowadzi na rynek pierwszy z nowej serii Procesorów Multimedialnych, zaprojektowanych do wydajnej wieloprojekcji, w odpowiedzi na szybko rosnące zainteresowanie doświadczeniami immersyjnymi w Europie. Sprawdzi się zarówno przy projektach objazdowych, jak i stałych instalacjach zapewniających wciągające doznania. Produkt ułatwia procesy pracy, jednocześnie dostarczając treści wysokiej jakości dla branży rozrywki lokalnej z wykorzystaniem wiodących projektorów Panasonic.

Zazwyczaj moc obliczeniowa potrzebna do stworzenia immersyjnych doświadczeń jest umieszczana w dedykowanych serwerowniach, co zajmuje cenną często powierzchnię i wymaga rozległego okablowania oraz dużej ilości energii. Nowy Procesor Multimedialny umożliwia elastyczne i wydajne podejście, w którym zdolność przetwarzania danych jest rozmieszczona lokalnie w systemie komórkowym, przy czym każdy projektor ma własną, znajdującą się w pobliżu, kartę graficzną (GPU). Eliminuje to okablowanie i zapewnia odporność na utratę sygnału.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Procesor łączy moc obliczeniową serwera mediowego z elastycznością kompaktowego i wydajnego kosztowo odtwarzacza multimedialnego, umożliwiając projekcję treści na dowolną powierzchnię, w tym na ekrany płaskie i zakrzywione. W przyszłych wersjach planowane jest dodanie możliwości obsługi obiektów sferycznych i 3D. Nowy Procesor Multimedialny będzie dostępny w dwóch formatach: kompaktowe urządzenie, które będzie można wygodnie umieścić poza serwerownią medialną, a także wersja Intel Smart Display Module (SDM) do bezpośredniej integracji z projektorami Panasonic wyposażonymi w SDM, znacząco ułatwiając systemy. Obie wersje będzie można zobaczyć na żywo na ISE 2024 w Barcelonie od 30 stycznia do 2 lutego.

- W branży rozrywkowej chodzi przede wszystkim o zapewnienie widzom jak najlepszych wrażeń immersyjnych przy minimalnym wysiłku, wyjaśnia Hartmut Kulessa, European Marketing Manager dla Visual System Solutions w Panasonic Connect Europe. Nasz nowy procesor multimedialny czerpie z całego naszego doświadczenia w tym sektorze i jest łatwiejszy w transporcie, konfiguracji i obsłudze niż tradycyjne procesory multimedialne, a jednocześnie ułatwia zapewnienie najwyższej jakości obrazu podczas korzystania z wielu projektorów.

Wszystko w nowym procesorze multimedialnym zostało zaprojektowane tak, aby ułatwić życie operatorom bez uszczerbku dla jakości. Dla atrakcji turystycznych, rozwiązanie to zmniejsza potrzebną przestrzeń transportową, przyspiesza czas instalacji i konfiguracji dzięki dostosowanej funkcjonalności, ogranicza wymóg zatrudniania wykwalifikowanych inżynierów oraz umożliwia kontaktowanie się z jednym producentem w razie pytań czy problemów. W przypadku stałych instalacji oferuje również możliwość obniżenia kosztów poprzez wyeliminowanie potrzeby posiadania serwerowni i rozbudowanej sieci kablowej, co pozwala na usunięcie infrastruktury technicznej z zaplecza, dając więcej przestrzeni atrakcjom.

Naszą wizją jest dalsze upraszczanie systemów audiowizualnych i przepływów pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji, dodaje Hartmut. W miarę postępów będziemy opracowywać nowe funkcje systemu, zapewniając jednocześnie użytkownikom elastyczność w aktualizowaniu tylko tego, czego potrzebują. To jeszcze bardziej zwiększy użyteczność i zmaksymalizuje zwrot z inwestycji w rozwiązanie.

Rozpoczęcie sprzedaży procesora multimedialnego Panasonic typu pudełkowego zaplanowana jest na 2. kwartał 2024 r., a wersja SDM na 4. kwartał 2024 r.

Źródło: Panasonic Connect Europe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife
Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.
Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764